خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

۱۶ آذر روز نماد پیشگامی دانشجویان برای تحقق آزادی و مبارزه با استکبار و استبداد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۱

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت حل مشکلات کشور با تفاهم و همدلی گفت: ‌ باید اقلیت به نظر اکثریت اهمیت بدهند و تابع باشند.

زنجان _ ایلنا: استاندار زنجان گفت: اداره کشور باید بر اساس مصالح ملی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، امروز دوشنبه(۱۸) آذر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان، گفت: روز دانشجو از روزهای خاطره‌انگیزی برای دانشجویان است که آن را تجربه می‌کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه جنبش دانشجویی در اوج فشار‌ها به وظیفه تاریخی خود عمل کرده است، افزود: دانشجویان در ۱۶ آذر برای کسب استقلال و آزادی تلاش کردند و خون ریختند.

انصاری ۱۶ آذر را به عنوان نماد پیشگامی دانشجویان برای تحقق آزادی و مبارزه با استکبار و استبداد جهانی عنوان کرد و گفت: این روز با خون شهدای دانشجو رنگین شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان فهیم و روشنفکر آن روز دین خود را به کشور ادا کرده‌اند یاد آور شد: همه باید دین خود را به این جنبش ادا کنیم.

انصاری با اشاره به اینکه اداره کشور با اداره نهاد‌های کوچک همانند خانواده و غیره تفاوت‌های اساسی دارد خاطر نشان شد: نباید کشور را در چنین شرایطط درگیر حب و بغض‌های کودکانه و اختلافات بنیان برانداز کرد.

وی تصریح کرد: اداره کشور باید بر اساس مصالح ملی باشد.

مقام عالی استان در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: همه کسانی که به گونه‌ای عمل می‌کنند که وحدت ملی و مردم را در مقابل هم قرار دهند و نان خود را با تنور اختلافات مردم به دست می‌آورند خائن به مسائل کشور محسوب می‌شوند.

وی خادمان واقعی امروز کشور را همه کسانی دانست که برای حفظ وحدت کشور حتی از آبروی خود نیز می‌گذارند عنوان کرد و گفت: باید از چنین اشخاص تقدیر کرد.

انصاری بر ضرورت کاهش تنش‌های موجود در جامعه تاکید کرد و افزود: دوران رفتار بر اساس تنش در مناسبت‌های داخلی به سر آمده است.

وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات کشور و اقتدار در عرصه بین‌المللی سطح وحدت ملی ارتقا پیدا کند گفت: درک صحیح از موقعیت و شرایط کشور موجب کاهش دامنه اختلافات در جامعه خواهد شد.

استاندار زنجان حق مطلق را رای اکثریت ملت برشمرد و افزود: باید به قاعده بازی در این شرایط تن داد.

انصاری در پایان بر ضرورت حل مشکلات کشور با تفاهم و اتحاد تاکید و گفت: باید اقلیت به نظر اکثریت تابع باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز