خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت ۱۰۳۲ گروه جهادی در زنجان/توزیع یک میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان اعتبار در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۸۳

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان، با اشاره به توزیع یک میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان توزیع اعتبار دراستان، از ثبت یک هزار و ۳۲ گروه جهادی در سطح استان خبر داد و گفت: در این گروه‌ها، گروه‌های تخصصی هم وجود دارند که از تخصص‌های آنها در بخش‌های مختلف بهره می‌گیریم.

سردار ابولفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط گروه‌های بسیج سازندگی سپاه اظهار کرد: با همکاری دهیاری‌ها و بخشداری‌ها، اقدامات بسیار خوبی در بخش آبرسانی در ۱۲ روستا با ۶ هزار نفر جمعیت و  یک هزار و ۸۰۰ خانوار و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شده است‌.

 طهماسبی، با تاکید بر اینکه کار به سختی پیش می‌رود و برای حمل و نقل مصالح، با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، افزود: همه این امور به صورت جهادی انجام می شود و این در حالی است که اگر پیمانکاری از بیرون ورود کند، مبلغ اعتبارات اقدامات، میلیاردها تومان تفاوت می‌کند و سیر افزایشی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حمل و نقل مصالح با تریلی در هر بار 6 تا 7 میلیون  تومان، هزینه دارد گفت: برای نقل و انتقال مصالح، به همکاری‌های بخش‌های مختلف دستگا‌ه‌های ذیربط در حمل و نقل نیاز داریم.

جانشین فرمانده سپاه استان از ثبت یک هزار و ۳۲ گروه جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: در این گروه‌ها، گروه‌های تخصصی هم  وجود دارند که از تخصص‌های آنها در بخش‌های مختلف بهره می‌گیریم.

طهماسبی، همچنین به طرح توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی هم اشاره کرد و گفت: در مجموع یک میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان توزیع اعتبار در راستای محرومیت‌زدایی و هزینه در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن را داشتم که به تفکیک در زنجان ۳۶۱ میلیون تومان، ماهنشان ۲۴۰، ابهر ۱۰۰، ایجرود ۸۰، خدابنده ۶۰۰ و در خرمدره ۶۰ میلیون تومان بوده است.

 این مسئول در استان زنجان، به انتظارات گروه بسیج سازندگی از مسئولان هم گریزی زد و گفت: مساعدت ارگان‌های ذیربط مثل بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) در تامین جهیزیه برای خانواده‌های کم‌برخوردار، ویزیت رایگان با کار جهادی پزشکان داوطلب، کمک به اجرای برنامه های ستاد اربعین و مساعدت در ساخت مسکن روستایی از جمله انتظارات  گروه بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز