خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری حسینیه اعظم زنجان، مطرح شد؛

مجموع نذورات حسینیه اعظم زنجان به 8و نیم میلیارد رسید/افزایش 2برابری نذورات حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۷۶

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، با بیان اینکه مراسم عزادرای یوم العباس زنجان ودسته حسینیه اعظم زنجان در سالجاری بدون حاشیه برگزار شد، گفت: مجموع مبلغ نذورات به حسینیه اعظم در سالجاری 8و نیم میلیارد بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروز فر، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، امروز بعد از ظهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت عزاداری در دهه اول ماه محرم در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان، گفت: دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان بدون حاشیه برگزار شد.

فیروز فر، با بیان اینکه ویژه  برنامه های مختلفی در این ایام محرم در حسینیه اعظم زنجان برگزارمی شود، ادامه داد: بعد از دو سال وقفه شاهد حضور پر شور مردم در مراسم سالجاری بودیم.

وی، با اشاره به نذورات مردم در قالب یک هزار و 500 راس قربانی ذبحی، تصرح کرد: بالغ بر 300راس قربانی های نیابتی بوده است بالغ بر 2هزار دام زنده از این تعداد 1473راس در قالب فروش احشام با مبلغ کل 2میلیارد 574میلیون تومان واریز به حسایب نذورات شده است.

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، خبر از نذر قربانی با پرداخت نقدی، داد و گفت بالغ بر 2میلیارد پرداخت نقدی از بابت نذورات قربانی بوده است.

به گفته فیروز فر،  این آمار در حال تکمیل است و در آینده نزدیک آمار کلی اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، با بیان اینکه مبلغ 280 میلیون نیز از احشام قربانی و با احتساب فروش دام زنده از نذورات نقدی جمع آوری شده و آلایش و نذورات نقدی قربانی را در مجموع 8و نیم میلیارد برشمرد.

مجموع نذورات حسینیه اعظم زنجان به 8و نیم میلیارد رسید/افزایش 2برابری نذورات حسینیه اعظم زنجان

وی، خبر از طلای اهدایی 360گرمی طلای اهدایی داد و گفت: گوشت قربانی ذبح شده به صورت کاملا بهداشتی انجام می گیرد که تا به امروز 50بسته تهیه شده است.

رئیس هئت مدیره حسینیه اعظم زنجان، آماده شدن هر بسته گوشت نذری برای توزیع در بین مردم محلات از پیش تعیین شده را 4هزار و 500تومان عنوان کرد و گفت:  پخش نذورات با توجه به نقشه تفکیک شده شهر برای هر سال انجام می شود.

فیروز فر، با بیان اینکه  20 روستای استان زنجان در سالجاری از گوشت قربانی های نذری حسینیه اعظم زنجان سهم خواهند داشت، گفت: در صدد آزاد سازی فضای بیشتر به محوطه ی منتهی به حسینیه اعظم زنجان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز