خبرگزاری کار ایران

ضرورت حمایت از تنها نماینده دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۶۴

مربی تیم دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور، با اشاره به ظرفیت و استعدادای ورزشکاران زنجان، گفت: انتظار ما از مسئولان استان این است که تنها نماینده دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های کشور را حمایت کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمود مرادی، مربی تیم دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه‌های جوانان کشور قرار است طی دو مرحله به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شود، افزود: مرحله اول این رویداد طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه و مرحله دوم نیز که تاریخ دقیق برگزاری آن هنوز اعلام نشده است، قرار است اواخر مرداد یا اوایل شهریور برگزار شود.

مرادی، با بیان اینکه تیم دو و میدانی پیام مخابرات زنجان متشکل از ورزشکاران بومی و چند ورزشکار غیربومی است، ادامه داد: با توجه به استعدادیابی صورت گرفته و تمریناتی که تا به امروز پشت سر گذاشته‌ایم، تلاش خواهیم کرد تا نماینده شایسته‌ای برای دو و میدانی زنجان در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور باشیم، هر چند به تداوم فعالیت این تیم بیش از گرفتن نتایج مقطعی اهتمام داریم.

وی، ضمن قدردانی از حمایت‌های حامی مالی این تیم و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران نوجوان و جوان این رشته به ویژه ورزشکاران بومی استان، افزود: انتظار می رود مسئولان استان در راستای حمایت و سرمایه‌گذاران از ورزش استان در رده های سنی مختلف حمایت بیش از پیش داشته باشند.

مرادی،  با بیان اینکه اسکلت‌بندی اصلی تیم را ورزشکاران بومی استان تشکیل داده‌اند، اضافه کرد: علاوه بر ورزشکاران بومی، از ورزشکاران غیربومی استان نیز در لیگ باشگاه‌های جوانان کشور استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم با اخذ نتایج مطلوب، انگیزه ورزشکاران را برای خضوری موفق در این رویداد بالا ببریم، به همین خاطر جوایز نفیسی توسط حامی مالی برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است.

ناصر رحیم‌زاده، حامی مالی تیم دو و میدانی پیام مخابرات زنجان نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا با حمایت از این تیم، زمینه را برای افتخارآفرینی ورزشکاران دو و میدانی زنجان در این رویداد کشوری فراهم کنیم، گفت:با توجه به شناختی که از ورزشکاران و کادر فنی تیم دو و میدانی زنجان داریم، امیدواریم در پایان این رقابت‌ها نتایج درخوری برای نماینده زنجان به دست آید.

 رحیم‌زاده، با بیان اینکه در شرایط کنونی، حمایت از ورزش اولویت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نبوده و اگر حمایتی در این عرصه انجام می‌شود، صرفاً به واسطه علاقه‌ای است که حامیان از ورزش دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم حمایت‌هایی که از ورزش استان توسط بخش خصوصی به عمل می‌آید، مقطعی نبوده و زمینه برای رشد و شکوفایی ورزش زنجان به واسطه این حمایت‌ها فراهم شود.

تیم دو و میدانی پیام مخابرات زنجان در قالب ۲۵ ورزشکار و ۵ نفر کادر فنی عازم مرحله اول رقابت‌های لیگ باشگاه‌های جوانان کشور خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز