خبرگزاری کار ایران

در بازدید از از بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین زنجان مطرح شد؛

ارتقای سیستم تهویه بیمارستان امام حسین نیازمند 10میلیارد تومان اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۸۱

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره به ضرورت ارتقای سیستم تهویه بیمارستان امام حسین زنجان، گفت: در این خصوص نیازمند اعتبار 10میلیاردی هستیم.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، در حاشیه مراسم بازدید اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان از بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین زنجان، مهدی، نیک سیرت،  مدیر درمان تامین اجتماعی استان، با اشاره به اهمیت رفع مشکلات زیر ساختی، عمرانی و درمانی بیمارستان امام حسین زنجان، اظهارداشت: توجه به امور درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی اولویت مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان است.

نیک سیرت،  با ارائه گزارش از اجرای طرح توسعه بیمارستانها، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان، ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان امام حسین زنجان با مساحت 8هزار متری در حال اجرا است.

وی، با اشاره به افزایش تعداد تخت های بیمارستان ها و طرح های توسعه ای این مراکز درمانی در استان زنجان، تصریح کرد: در صدد اجرای طرح توسعه ای ساختمان ستادی بیمارستان قدیمی حکیم هیدجی زنجان نیزهستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره به وجود مشکلات مجوز پروانه ساخت و غیره در بازسازی برخی از این مراکز درمانی، افزود: در حال رایزنی برای انعقاد قرار داد های طرح توسعه بیمارستانهای تامین اجتماعی استان از جمله بیمارستان امید ابهر با مناسب سازی مطلوب جامعه معلولان و ایجاد زیر ساخت‌های به روز و طبق استاندارهای مبتنی بر مناسب سازی هستیم.

نیک سیرت،  با اشاره به ضرروت ارتقاء سیستم تهویه بیمارستان امام حسین زنجان، گفت: در این خصوص نیازمند اعتبار 10میلیاردی هستیم.

این مسئول درمانی استان زنجان، با تاکید بر اثر بخشی درمان بیماران به مراکزدرمانی تامین اجتماعی  تصریح کرد: راه حل رفع مشکلات بیماران این مجموعه ارتقاء اثر بخشی درمانی در این مراکز درمانی است.

به گفته وی، ایجاد تنوع در مراکز درمانی تامین اجتماعی تامین نیروی انسانی و کادر درمانی متخصص در این مراکز حائز اهمیت است.

نیک سیرت، حل مشکلات زیر ساختی مراکز درمانی تامین اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این مراکز درمانی 13متخصص فعالیت می کند.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره به مراجعه روزانه  2هزار نفری بیمار به بیمارستان امام حسین زنجان، گفت: کمبود نیروی پرستار در درمانگاه قیدار رفع شده است.

نیک سیرت ، با بیان اینکه در صدد تخصصی کردن بیمارستان و راه اندازی شیفت عصر در درمانگاه قیدارهستیم، ادامه داد: در این خصوص نیازمند تامین اعتبار 15میلیاردی هستیم.

اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان نیز در ادامه این نشست و بررسی مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان، با اشاره به نگرش توسعه ای مجموعه مدیریت تامین اجتماعی استان زنجان، اظها رداشت: جبران کمبود کادرمتخصص درمانی و جذب نیروی انسانی و در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان، برای رفع مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز