خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان در دیدار مسئولین آستان مقدس امام حسین(ع) در زنجان:

تنها راه موفقیت و عزت اسلامی، اتحاد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۸

امروز وظیفه ای که همه ما به عهده داریم چه شما بزرگواران که در یک سنگر مقدس خدمت می‌کنید و چه ما که با برخورداری از امکانات رسانه‌ای می‌توانیم مفاهیم الهی، قرآنی و معنوی را به افکار عمومی دنیا منتقل کنیم، وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: هر مسلمانی از مباحثتوسعه‌ای مطرح شده در خصوص زیر ساخت‌های کربلای معلا و حرم مطهر افتخار می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، صفری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، در این دیدار گفت: صدام بعثی با تبعیت بی‌چون و چرا از استکبار هزینه‌های گزافی را به دو کشور مسلمان تحمیل کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان به عزاداری ۴۰۰ هزار نفری عاشقان ابا عبدالله(ع) در روز ۸ محرم در زنجان اشاره کرد و افزود: مردم در این عزاداری همانگونه که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است بدون توجه به خرافه و به صورت متحد و یکپارچه زیر پرچم اباعبدا.. به عزاداری می‌پردازند.

وی افزود: تنها راه موفقیت و عزت اسلامی، اتحاد است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان برگزاری هفته فرهنگی کربلا در زنجان با عنوان هفته فرهنگی هوای حرم، اقدام ارزشمندی در راستای تعمیق و تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام به وی‍ژه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) می‌باشد.

وی همچنین از گزارش ارائه شده توسط معاونت فرهنگی استان مقدس امام حسین(ع) ابراز خرسندی کرد و گفت: هر مسلمانی از مباحثتوسعه‌ای مطرح شده در خصوص زیر ساخت‌های کربلای معلا و حرم مطهر افتخار می‌کند.

صفری همچنین در ادامه مراسم از همه دست اندرکاران استان، اعضای هیات امنای حسینیه اعظم، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در برگزاری هفته فرهنگی و همچنین از زحمات مسئولین آستان مقدس امام حسین(ع) قدردانی کرد.

سید یاسر حیدری، معاون فرهنگی دفتر تولیت آستان امام حسین(ع) هم در ادامه این دیدار با بیان اینکه هفته اول فرهنگی در بیروت و هفته دوم در اهواز برگزار شد گفت: با موفقیت در برنامه فرهنگی اهواز، ۱۷ شهر ایران برای برگزاری هفته‌های فرهنگی انتخاب شدند که طبق قرعه استان زنجان میزبان هفته سوم فرهنگی شناخته شد.

حیدر ی، معاون فرهنگی دفتر تولیت آستان قدس امام حسین(ع) به عزاداری مردم در هشتم محرم در زنجان اشاره کرد و گفت: سال بعددر صورت هماهنگی‌های لازم این عزاداری می‌تواند توسط ۱۰ شبکه در عراق، کویت، لبنان و… به صورت زنده پوشش داده شود.

معاون فرهنگی دفتر تولیت آستان قدس امام حسین(ع) از ساخت ۸ بیمارستان، احداث۳ شهرک زائران برای خدمات رسانی به زائران در کربلای معلا خبر داد و گفت: این شهرک‌ها شامل مسجد، محل اقامت، سالن، آپارتمان و ویلا با کلیه خدمات درمانی، زیارتی و… در طول سال بخصوص در ایام اربعین حسینی است.

وی از پوشش بسیار مناسب صدا و سیمای مرکز زنجان در عزاداری‌های محرم مردم زنجان و هفته فرهنگی کربلا در زنجان تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این مراسم مسئولین آستان مقدس ابا عبدالله الحسین(ع) به رسم تبرک هدایایی را به مدیر کل مرکز زنجان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز