خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برای جذب جوانان به مساجد باید تلاش مضاعف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۵

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دیدار به هیئت امناء و ائمه جماعات مساجد زنجان گفت: برای جذب جوانان به مساجد باید تلاش مضاعف کرد.

زنجان _ ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی به برکت حضور روحانیون به پیروزی رسیده است و روحانیون باید از فرصتهای مناسبتهای مذهبی به بهترین شکل استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، سوم آذر ماه در دیدار با ائمه جماعات و هیئت امناء ۱۲ مسجد شهرستان زنجان با اعلام این مطلبب افزود: حضور روحانیون در مراسمات مذهبی و فرهنگی بر رونق این برنامه‌ها می‌افزاید و باعثجذب مردم به فرهنگ دینی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید روحانیون در مراسمات ختم و عزاداری‌ها حضور پررنگ تری داشته باشند تصریح کرد: نبود روحانی در مراسمات ختم می‌تواند به یک آفت تبدیل شود.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت روحانیون تاکید کرد و اظهار داشت: کشور بدون عالم همانند کشور بدون طبیب است و همانطوری که مملکت نیاز به طبیب دارد و در امور فرهنگی و دینی هم باید روحانیون با حضور در صحنه‌های مختلف بر ترویج فرهنگ اهلبیت(ع) همت کنند و باعثجذب مردم به تعالیم اسلامی شوند.

حجت الاسلام خدایی نقش روحانیون در صحنه‌های مختلف انقلاب را تاثیرگذار دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت حضور روحانیون به پیروزی رسیده است و روحانیون باید از فرصتهای مناسبتهای مذهبی به بهترین شکل استفاده کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: اقامه تمام نمازهای جماعت باید با حضور روحانیون برگزار شود.

وی یادآور شد: باید از حضور جوانان در هیئت امناء مساجد بهره گرفت و در مدیریت مساجد از وجود جوانان بهره گرفت.

حجت الاسلام خدایی در پایان بر استفاده از ظرفیت عظیم مساجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد و افزود: باید برای جذب مردم به مساجد تلاش کرد تا همه برنامه‌ها از جمله برنامه‌های هیئات مذهبی در مساجد با محوریت روحانی و قرآن برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز