خبرگزاری کار ایران

اعتراض تعدادی از اعضای شورای کار مخابرات زنجان به برخی انتصابات دراین شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۳۰

تعدای از اعضای شورای اسلامی کار مخابرات منطقه زنجان طی ارسال نامه‌ای به دفتر ایلنا در استان زنجان و خانه کارگر خطاب به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نسبت به برخی انتصاب معاونت مخابرات منطقه زنجان اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، در بخشی از این نامه از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خواسته شده در انتخاب مدیران مجموعه به اصول نظام و سفارشات مولای متقیان(ع) و رهنمودهای حضرت امام(ره) و رهبری اعتنا کرده و ناخودآگاه به سمت شیوه های شبه ماکیاولیستی روی نیاورند.

همچنین در این نامه   به لازمه  داشتن تخصص، تجربه و کارنامه موفق در حوزه های تخصصی شرکت مخابرات اعم از فنی مهندسی، مالی، تجاری و حقوقی اشاره شده و گفته شده است  معاونت جدید گمارده شده، فاقد این شرایط می باشد.

همچنین مدیریت عالی مخابرات را به پرهیز از افتادن در دام لابی ها و باندهای کاذب توصیه کرده است.

 چندی قبل مراسم معارفه مدیر غیر بومی منطقه زنجان که قرار بود توسط یکی از مسئولان شرکت مخابرات ایران برگزار شود، با اعتراض جمعی از کارکنان مخابرات زنجان و اقدام استاندار جدید و به رغم پافشاری و اصرار نماینده شرکت مخابرات، لغو گردید.

یکی از اعضای شورای کار مخابرات زنجان اعلام نمود کارکنان دلسوز مخابرات استان با وجود پرونده سازی های ایجاد شده برایشان، اجازه نخواهند داد صنعت مخابرات و ارتباطات استان قربانی جنگ قدرت باندهای کاذب به وجود آمده در این شرکت قرار گیرد و از مسئولین عالی استان و نمایندگان مردم شریف آن در مجلس   استمداد طلبیده و خواستار این شده که همچون گذشته نسبت به گرفتاری های گریبانگیر شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین، مهم‌ترین و حساس ترین شرکت خدمات ارتباطات کشور و از جمله مخابرات استان با حساسیت ویژه توجه نموده و در راه اصلاح آن گام های موثری بردارند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز