خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

شورا نمی‎تواندمخالف معیارهای ابلاغی عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۵

استاندار زنجان در جلسه کارگروه امورزیربنایی وشهرسازی استان بر لزوم توجه بیشتر به این جلسه متذکر شد و گفت کارگروه فقط مسوولیت تعیین کاربردی اراضی رابرعهده دارد و تنها میتواند در این حوزه تصمیم گیری کند.

زنجان ایلنا: استاندار زنجان گفت: شورا نمی‎تواندمخالف معیارهای ابلاغی عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، ‌ در جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان زنجان گفت: کسانی که در این کارگروه عضو هستند باید تمام مصوباتی که در این کارگروه سالهای گذشته مصوب شده را بررسی و دراجرای این وظایف یکباردیگربازبینی شود.

وی افزود: شورا نمی‎تواندمخالف معیارهای ابلاغی عمل کند به همین منوال کارگروه همن می‎تواند خلاف آن عمل نماید. لازم به ذکراست چیزی به‌عنوان تغییرکاربری درکارگروه وجود ندارد وتنها تعیین کاربری جدید مد نظراست.

مقام عالی استان همچنین در مورد حریم شهرها گفت: تمام زمینهای خارج ازحریم شهرها، کاربری کشاورزی دارندوتعیین کاربری جدیدبرعهده اینکارگروهاست وبایدمتناسب باضوابط ابلاغ شده طرحهاوتقاضاها موردبررسی قرار گیرد.

درادامه این جلسه معاون امورعمرانی استاندار زنجان گفت: عمده وظایف کارگروه، متقاضیان تغییرکاربری اراضی هستند که ممکن است منشاءدولتی داشته باشدویا اینکه متعلق به شخص خاصی باشد.

علی‌اکبرکریمی عنوان کرد: درشرح وظایف کارگروه مباحثاساسی شامل امورزیربنایی؛ بحثبهینه ‎سازی انرژی، حملونقل وساخت وسازروستایی درمحدوده شهرها موردتوجه است.

وی توجه به مسائل کلان‎ترازجمله بهینه‎سازی مصرف انرژی ومسکن نیزوجود دارد که اهمیت بیشتری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز