خبرگزاری کار ایران

امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان مطرح شد؛

تعیین تکلیف زمین ضلع شمالی سینما قدس و احصاء اراضی کوی سایان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۹

یکی از اعضای شورای شهر زنجان با اشاره به تعیین تکلیف برخی پروژه های عمران شهری زنجان گفت: عدم تکمیل وتعیین تکلیف برخی پروژه های عمران شهری زنجان مزاحم شهروندان زنجان است.

زنجان ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: منطقه سایان، کوی وحدت و شورجه ی زنجان جزو این مناطق مشکل دار برای گازرسانی هستند که در حال بررسی ان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عباس راشاد، ‌یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان امروز سه شنبه(۷آبانماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه باید برخی پروژه های عمرانی نیمه کاره که سالیان متمادی است بلاتکلیف رها شده اند تعیین تکلیف شوند تاکید کرد: زمین ضلع شمالی سینما قدس زنجان باید با فوریت هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

راشاد با بیان اینکه بررسی برخی مسائل عمران شهری و موضوعات در الویت کاری است افزود: جابه جای سریع واحدهای تجاری ضلع غربی طرح بزرگ سبزه میدان تهدیدی برای شهر است.

وی در ادامه با اشاره به طرح تکمیل و اجرای طرح بزرگ سبزه میدان در زمان مناسب تصریح کرد: برخی پروژه های عمرانی شهر زنجان مزاحم، مخل ومانع شهروندان شده است که باید در این زمینه اقدامات مطلوب انجام گیرد.

راشاد احضاء اراضی کوی سایان را مهم ارزیابی کرد وگفت: باید پلاکهای مالکیتی در این مناطق صادر و زیر ساختهای مطلوب برای این مناطق اجرا شود.

در ادامه یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نبود المانهای مناسب شهری در زنجان گفت: زنجان به دلیل قرار گیری در مسیر استانهای شمالغرب باید بتواند در زمینه ماندگاری توریست وگردشگر اقدامات مناسب داشته باشد.

پریسا شعبانی مشکلات شهرکهای اقماری ازجمله گلشهر کاظمیمه را در زمینه ایجاد زیر ساختها و فضاهای آموزشی برای این مناطق مهم ارزیابی کرد وگفت: عدم فضای بازی کودکان موجب تضییع حقوق انهاست.

وی در ادامه با درخواست از شورای شهر گفت: باید در تقویم زنجان روزی بعنوان روز حمل ونقل شهری وتاکسیرانی برای پاسداشت این عوامل تعیین شود.

رستمی دیگر عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مشکلات مناطق شهری در زنجان گفت: افراد آسیب پذیر اغلب در برخی مناطق خارج از محدوده ویا اماکن وسکونتگاههای غیر رسمی و مجاز ساکن هستند که باید همانند دیگر شهروندان استان به وضع معیشتی آنها در راستای ایجاد زیر ساختهای شهری نظیر لوله کشی گاز وغیره اقدام شود.

رستمی با در خواست همکاری از دستگاههای اجرایی در این زمینه از انها خواست که تعامل ویژه در این راستا برای حل مشکلات در این مناطق داشته باشند.

رئیس شورای شهر زنجان در ادامه با اشاره به عدم گازرسانی به سکونتگاههای غیر رسمی در زنجان گفت: وضعیت این مناطق برای ایجاد زیر ساختها دارای مشکلات است.

وی منطقه سایان، کوی وحدت و شورجه زنجان را جزو این مناطق عنوان کرد وافزود: این مناطق برای ایجاد زیر ساختها از جمله گازرسانی دارای مشکلات اساسی است.

ضیایی مدیریت واحد شهری را در این زمینه موثر برشمرد وگفت: در حال بررسی وپیگیری این مسائل هستیم.

در پایان مصوب شد که این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز