خبرگزاری کار ایران

رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران در زنجان:

ندانم کاری‌ها در بخش اقتصاد و صنعت موجب رکود توسعه تجارت و صادرات خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۸۶

رئیس کل سازمان توسعه وتجارت ایران در زنجان با اشا ره به متغییر بودن شاخص های صادرات در ایران گفت: ارز صادر کنندگان به مسیر چرخه اقتصاد کشور برمی گردد.

ایلنا: رئیس کل سازمان توسعه وتجارت ایران در زنجان گفت: ندانم کاری‌ها در زمینه اقتصادی موجب رکود در این بخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ولی اله افخمی راد امروز در مراسم روز ملی صادرات ایران در زنجان در جمع فعالان اقتصادی و صادر کنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه صادرات در ایران ارتباط مستقیم با برنامه ریزی وتصمیمات دولت دارد افزود: بخش عمده‌ای از تغییرات سیاسی در توسعه تجارت و صادرات کشور موثر است.

افخمی راد با بیان اینکه اقدامات منطقی و عقلانی در مقوله اقتصاد ایران می‌تواند بسیار حائز اهمیت در این زمینه برای فعالان اقتصادی باشد تصریح کرد: نرخ ارز منطقی و یکسان از جمله مواردی بوده است که باعثرونق صادرات شده است.

معاون وزیر با اشاره به اینکه ارز صادر کنندگان به مسیر چرخه اقتصاد ایران بر می‌گردد یاد آور شد: ندانم کاری‌ها در این زمینه موجب رکود خواهد شد.

رئیس کل سازمان توسعه وتجارت ایران با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران افزود: مقررات زدایی در این زمینه می‌تواند بسیار موثر در فعالیتهای اقتصادی کشور باشد.

وی با اشاره به جایگاه پایین کسب وکار ورقابت پذیری در ایران گفت: باید برای صادرات ایران واستان مسیر فعالان اقتصادی وصادرات وتوسعه تجارت را هموار‌تر کنیم.

افخمی راد در ادامه، روابط و توسعه تجارت خارجی را در الویت عنوان کرد وخاطر نشان شد: ضوابط ومقررات اضافی و دست و پا در صنعت و فعالیتهای اقتصادی برای رونق اقتصادی کشور باید برداشته شود.

معاون وزیر در پایان پیشنهادات ونظرات فعالان اقتصادی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد وگفت: در آینده شاهد رونق توسعه تجارت خارجی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز