خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای هیئات مذهبی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۷۴

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای هیئات مذهبی استان زنجان خبر داد.

ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ‌: امروز هیئات مذهبی جایگاه اصلی خود را در کشور و در بین مردم باز کرده و این هیئات مذهبی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی ۱۴مهر ماه سالجاری با اعلام این مطلب افزود: چهارمین دوره انتخابات اعضاء شورای هیئات مذهبی استان زنجان در آبان ماه در کمال دقت و سلامت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تدابیر لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این انتخابات فراهم شده و تلاش می‌شود تا با همکاری برخی از نهاد‌ها و دستگاه‌ها این انتخابات به بهترین شکل برگزار شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه هیئات مذهبی بازوان توانمند سازمان تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی جامعه هستند یادآور شد: امروز هیئات مذهبی جایگاه اصلی خود را در کشور و در بین مردم باز کرده و این هیئات مذهبی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بر عهده دارند.

حجت الاسلام خدایی ابراز داشت: هیئات مذهبی نقش محوری در جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های فرهنگی دارند و شایسته است برنامه‌های آموزشی خوبی برای مسئولین این هیئات برگزار شود تا آسیب‌های موجود در برخی از هیئات از بین برود.

حجت الاسلام خدایی با اشاره به اینکه دسته‌های عزاداری مردم زنجان در کشور از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند تصریح کرد: دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در کل دنیا زبانزد خاص و عالم است و تلاش می‌شود به بهترین شکل ممکن هیئات مذهبی ساماندهی شوند.

وی یادآور شد: امروز ما در جنگ فرهنگی قرار داریم و بی‌شک نقش هیئات مذهبی در این میان انکار ناپذیر است و این هیئات در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است گفت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز در محل ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به سالروز شهادت امام جواد(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: امام جواد(ع) و امیرالمومنین علی(ع) از جایگاه بسیار رفیعی برخوردارند و امام جواد(ع) در زمان خود به بسیاری از شبهات وارده به بهترین شکل پاسخ داده‌اند.

گفتنی است در این جلسه هر کدام از مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای زنجان گزارشی از برنامه‌های خود در خصوص نحوه برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی را بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز