خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی طرح تربیتی «بچه‌های مسجد» حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

افزایش گستره فعالیت‌های طرح «بچه‌های مسجد» حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۰

فاز نخست این طرح در محدوده ۵۰۰ متری اطراف حسینیه اعظم زنجان پیاده شده و فاز دوم نیز با حضور مربیان در مدارس اطراف این مسجد محقق می‌شود.

زنجان ایلنا: دبیر اجرایی طرح تربیتی «بچه‌های مسجد» حسینیه اعظم زنجان گفت: حضور در مسجد، جلوی بسیاری از هنجارشکنی‌ها را می‌گیرد و این امر در اثنای برگزاری طرح بچه‌های مسجد در حسینیه اعظم زنجان به وضوح مشخص است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام دوستعلی محمدی، دبیر اجرایی طرح تربیتی «بچه‌های مسجد» حسینیه اعظم زنجان، با اشاره به اجرای طرح تربیتی «بچه‌های مسجد» با محوریت دانش‌آموزان ۱۴ و ۱۵ ساله محله‌های اطراف این مسجد، گفت: این طرح در راستای رفع خلأ موجود در بعد تربیتی این نوجوانان انجام شده و زیر نظر ستاد تربیتی حسینیه اعظم زنجان و با همکاری پایگاه سیزده حسینیه اعظم شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: در طول ۷ ماه گذشته، ۱۵۰ نفر از نوجوانان ۱۴ و ۱۵ ساله که در محله‌های اطراف حسینیه اعظم زنجان سکونت داشتند، جذب این طرح تربیتی شده‌اند و طی بررسی‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده از والدین آنان، میزان تأثیر این طرح بسیار بالا بوده است.

دبیر اجرایی طرح تربیتی «بچه‌های مسجد» حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در این طرح تأکید فعالان بر کمیت اجرای برنامه‌هاست، اظهار کرد: گروه‌های ۱۲ نفره فعال در هر یک از حلقه‌های آموزشی با ایجاد انس و الفت با مربیان خود، مباحثتربیتی و دینی را در کنار تفریح و ورزش فرا می‌گیرند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: حضور در مسجد، جلوی بسیاری از هنجارشکنی‌ها را می‌گیرد و این امر در اثنای برگزاری طرح بچه‌های مسجد در حسینیه اعظم زنجان به وضوح مشخص است.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های نمایشی با حضور حجت‌الاسلام قدوسی و حجت‌الاسلام فرمانی، حضور نوجوانان در استخر و سالن‌های تنیس و آموزش این رشته‌های ورزشی به آنان، از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای دوره‌های تربیتی این طرح هستند.

این کار‌شناس مذهبی در پایان تأکید کرد: اصول اعتقادی، حفظ قران، اخلاق و احکام، مهم‌ترین موضوعاتی هستند که مربیان برای گروه‌های ۲ تا ۳ نفره فعال در هر حلقه مورد بررسی و آموزش قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز