خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری زنجان خبرداد:

راهیابی اثر هنرمند حوزه هنری زنجان به مرحله نهایی جشنواره " دخیل "

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۱

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبر از راهیابی دو اثر از فرزاد بیات موحد، هنرمند حوزه هنری استان زنجان به مرحله نهایی دومین جشنواره سراسری داستان کوتاه " دخیل " داد.

ایلنا: مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: آثار فرزاد بیات موحد از بین ۲۸۷ داستان کوتاه ارسال شده به جشنواره انتخاب شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: دو داستانک از فرزاد بیات موحد، هنرمند و نویسنده فعال در حوزه هنری استان زنجان به مرحله نهایی دومین دوره جشنواره سراسری داستان کوتاه «دخیل» راه یافت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره سراسری داستان کوتاه «دخیل» به صورت اینترنتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره امسال در سه محور آزاد، داستانک‌های عاشورایی و جنگ برگزار شد.

اکبری با بیان اینکه داستانک «سقا» با موضوع عاشورا و داستانک «تکلیف» با موضوع جنگ نوشته فرزاد بیات تبار به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته است، افزود: آثار فرزاد بیات موحد از بین ۲۸۷ داستان کوتاه ارسال شده به جشنواره انتخاب شده است.

در پایان گفتنی است نتایج نهایی دومین جشنواره سراسری داستان کوتاه «دخیل» در آذرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز