خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ماهنشان خبرداد:

افتتاح ۱۱ پروژه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان ماهنشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۱

فرماندار شهرستان ماهنشان از افتتاح ۱۱ پروژه با اعتبار ۵۵۷ میلیون تومان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

زنجان – ایلنا: فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهداست.

منصور محمد‌پور فرماندار شهرستان ماهنشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۱ پروژه با اعتبار ۵۵۷ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد هشت پروژه کشاورزی، یک پروژه بهداشت و درمان، یک پروژه اداره برق و یک پروژه مربوط به دانشگاه آزاد این شهرستان است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه و اهتمام به فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، اشاعه و انتقال آن به نسل‌های جدید را وظیفه کلیه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

فرماندار ماهنشان بر لزوم تلاش دستگاه‌های مسئول شهرستانی در راستای اجرایی شدن این مهم تأکید کرد و اثبات اقتدار نظام وحقانیت وحفظ ارزش‌های والای انقلاب را نمود بارز مقاومت وجانفشانی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع همه جانبه در مقابل هجوم دشمنان بر شمرد.

به گفته محمدپور امروزه امنیت وآرامش کشور مرهون دلاوریهای رزمندگان اسلام بوده که در ادامه راه منجر به توسعه وپیشرفت عمران وآبادانی کشور شده و بایستی این پیروزی‌ها وموفقیت‌ها را قدر بدانیم.

این مقام مسئول به موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی کشور در عرصه‌های مختلف بالاخص انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهداست.

دیدار با خانواده‌های شهدا، نواختن زنگ مهر، تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، یادواره شهدا، اجرای مراسم صبحگاه مشترک و برگزاری نمایشگاه عکس از وصایای شهدا از دیگر برنامه‌های شهرستان ماهنشان در این هفته عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز