خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای استان زنجان خبرداد:

برداشت بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب آب در نیمه نخست سال از سد تهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۴۰

مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب آب از سد تهم برای شرب شهروندان زنجانی یرداشت شده است.

زنجان ایلنا: مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای تامین آب شرب ۱۲۰ هزار مشترک شهر زنجان از ۳۵ حلقه چاه و یک باب تصفیه‌خانه استفاده می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم پورنصرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به مطلب فوق گفت: بیش از ۲۰۰ هزار خانوار مشترک آب شرب در استان زنجان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان همچنین ادامه داد: هم اکنون ۱۹۰ هزار مشترک آب شرب دراستان زنجان نیز فعال هستند که از این تعداد ۱۲۰ هزار، مشترک آب شرب مربوط به شهر زنجان است.

پورنصرت میزان هدر رفت آب در سال گذشته را ۷۶/۲۳ درصد در شهر زنجان اعلام کرد.

مدیر عاما آبفا همچنین تصریح کرد: برای تامین آب شرب ۱۲۰ هزار مشترک شهر زنجان از ۳۵ حلقه چاه و یک باب تصفیه‌خانه استفاده می‌شود.

وی گفت: به منظور تامین سلامتی آب شرب مورد نیاز مردم و استمرار و دوام آب، سیستم‌های موجود توسط شرکت آبفا از نظر کمی و کیفی پایش می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه پایش‌های فیزیکی هر شش ماه یکبار و پایش‌های فلزات سنگین در سال یکبار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در منابع آبی از نظر فلزات سنگین در استان زنجان وجود ندارد.

پور نصرت در ادامه به کمبود آب شرب در برخی از مناطق اشاره کرد و گفت: در برخی از شهرهای استان از جمله شهر سهرورد از نظر کمیت آّب مشکلاتی وجود دارد، امااز نظر کیفیت هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز