خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

تمهیدات اجرای طرح احسان زائر در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح احسان زائر در استان زنجان خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۴۰۰۰سیبای کمیته امداد نزد بانک ملی نیز برای دریافت وجوهات در قالب طرح احسان زائر اختصاص است که از طریق دستگاه‌های ATM نیز قابل پرداخت است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان امروز در این زمینه اظهار کرد: طرح احسان زائر در قالب توزیع نذورات و ولیمه‌های حجاج در بین خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: زائران بیت الله الحرام و همچنین زائران اهل بیت می‌توانند، بخشی از نذورات قربانی و ولیمه خود را برای کمک به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد هدیه کنند.

وی با بیان اینکه امسال نیز در قالب اجرای طرح احسان زائر جلسه هماهنگی با حجاج اعزامی از استان برگزار شد، اضافه کرد: این جلسه به منظور تبیین و تشریح طرح احسان زائر برای حجاج صورت گرفت.

حسنلو در ادامه با بیان اینکه امسال نیز همچون سال قبل امدادگران در دفا‌تر کمیته امداد استان و خانه انفاق زنجان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، اذعان داشت: همچنین شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۴۰۰۰سیبای کمیته امداد نزد بانک ملی نیز برای دریافت وجوهات در قالب طرح احسان زائر اختصاص است که از طریق دستگاه‌های ATM نیز قابل پرداخت است.

وی همچنین با اعلام شماره تلفن ۷۲۷۸۱۹۵ اداره صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: این شماره تلفن به منظور پاسخگویی به سوالات مردم استان و حجاج در زمینه نحوه اجرایی شده حج فقرا اختصاص یافته است.

در پایان گفتنی است، سال گذشته درآمدهای طرح احسان زائر به صورت نقدی و خاص ۱۵۲ میلیون ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش داشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز