خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای زنجان خبر داد:

خط انتقال ۴۰۰ میدان سرباز گمنام زنجان ترمیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۱

به منظور رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهر خط انتقال ۴۰۰ میدان سرباز گمنام ترمیم شد.

ایلنا: به منظور رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهر خط انتقال ۴۰۰ میدان سرباز گمنام ترمیم شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر امور آبفای زنجان گفت: با اجرای این عملیات فشار آب مناطق شرق و غرب شهر زنجان بالانس شده و مشکل افت فشار آب مناطق شهرک رجائی کوچه مشکی – خیابان سعدی وسط و بعثت زنجان مرتفع می‌شود.

ایرج رستمی مدیر امور آبفای زنجان، امروز با اشاره به مطلب فوق افزود: به منظور رفع مشکل افت فشار برخی مناطق و رفع نشتی حوضچه شیر آلات میدان سرباز گمنام پرسنل زحمت کش این امور با تعویض شیرهای معیوب و تعویض و اتصال قطعه پوسیده خط انتقال ۴۰۰ مشکلات این خط را مرتفع کردند.

وی همچنین افزود: خط انتقال ۴۰۰ میدان سرباز گمنام مناطق غرب و شرق شهر زنجان را بهم متصل می‌نماید.

رستمی به تعویض شیر آلات اشاره کرد و گفت: دودستگاه شیر فلکه سایز ۴۰۰ و یک‌دستگاه ۳۵۰ به همراه اتصالات و همچنین جداسازی زون ۲و۳ شبکه از اقدامات انجام گرفته این عملیات بود.

مدیر امور آبفای زنجان همچنین گفت: با اجرای این عملیات فشار آب مناطق شرق و غرب شهر زنجان بالانس شده و مشکل افت فشار آب مناطق شهرک رجائی کوچه مشکی – خیابان سعدی وسط و بعثت مرتفع می‌شود.

رستمی به دیگر فوائد این عملیات اشاره کرد و تصریح نمود: با این کار مخازن بین راهی ۵ هزار متر مکعبی امور و مخزن ۵ هزار متر مکعبی میدان قائم تنظیم شده و توان مانور روی خط ۴۰۰ که از مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی کوی قائم به طرف غرب و همچنین امکان مانور روی خط ۴۰۰ مخزن ۲ غربی بطرف شرق افزایش می‌یابد.

مدیر امور آبفای زنجان همچنین یاد آور شد: با اجرای این عملیات از هدر رفت آب به مقدار ۶۰۰/۱۴ متر مکعب بطور سالیانه جلوگیری می‌شود.

رستمی در پایان متذکر شد: این عملیات کم نظیر از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر با ۱۰۰ نفر ساعت کاری و مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال انجام گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز