خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌وگو ایلنا:

مشاوران امور زنان دستگاه‌ها به عضویت کمیته تدوین برنامه ششم درآیند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۷۸

درخواست کردیم؛ دستگاه‌های مختلف مشاوران امور زنان و خانواده خود را به عضویت کارگروه یا کمیته تدوین برنامه ششم توسعه درآورند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کارشناسان کارآمد حوزه زنان و خانواده را برای کمک به تدوین برنامه ششم توسعه به ستاد تدوین این برنامه معرفی خواهیم کرد.

شهین‌دخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب گفت: در چند روز گذشته جلسه‌ای را با ستاد تدوین برنامه ششم توسعه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار کردیم که در پی آن چارچوب مشترکی برای همکاری تعیین شد.

وی ادامه داد: سعی داریم که برای پرداختن به مسائل مربوط به زنان و خانواده در برنامه ششم توسعه مشارکت صاحب‌نظران این عرصه اعم از زن و مرد را جلب کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ظرفیت مشارکت معاونت امور زنان و خانواده با ستاد تدوین برنامه ششم ایجاد شده است، افزود: آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نگاه مثبتی به این حوزه دارد. ما هم درخواست کردیم؛ دستگاه‌های مختلف مشاورین امور زنان و خانواده خود را به عضویت کارگروه یا کمیته تدوین برنامه ششم توسعه درآورند و همچنین از مشاورانی درخواست کرده‌ایم که برنامه‌های خود را در این زمینه برای ما ارسال کنند.

مولاوردی تصریح کرد: کارگروه تخصصی تدوین برنامه ششم توسعه نیز در معاونت امور زنان ایجاد شده است و اکنون درصددیم که بتوانیم صاحب‌نظران حوزه زنان وخانواده را شناسایی و معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز