خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان داوطلبان هلال احمر:

زنان خودباوری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۸۳

زنان باید به عنوان کسانی که در بدنه دولت و یا دستگاه‌های مرتبط به دولت و دستگاه‌های اجرایی کار می کنند، خودباوری داشته باشند

دومین نشست مجمع مدیران زن استان یزد با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ‌ در این نشست فرحناز رافع با بیان اینکه زنانی که در کویر رشد پیدا کرده و به بالندگی رسیده اند، توانمند و اهل کار و تلاش هستند، افزود: از تمامی زنان انتظار می رود تا در جهت ارتقاء جایگاه مدیریتی خود یک اتفاق بزرگ صورت گیرد.

وی به خود باوری زنان برای حضور در عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: زنان باید به عنوان کسانی که در بدنه دولت و یا دستگاه‌های مرتبط به دولت و دستگاه‌های اجرایی کار می کنند، خودباوری داشته باشند تا بتوانند توانایی های خود را در تمامی زمینه ها به منصه حضور بگذارند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه زنان باید تمام توانمندی‌های خود را به کارگیرند اما در این بین به خانواده خود آسیبی وارد نکنند، تصریح کرد: وظیفه یک زن در وهله اول خانه‌داری و ایفای نقش مادری برای فرزندان است.

وی به نخستین و کوچکترین هسته اجتماع که همان خانواده است، اشاره و اذعان کرد: اگر به خانواده توجه خاص نشود و تمام وقت خود را صرف انجام کار و فعالیت های اجتماعی کنیم، جامعه صدمه می بیند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند نسبت به فرهنگ‌سازی و حل مشکلات اقدام کند، بلکه تنها با مشارکت مردم تمامی مشکلات حتی کاهش آمار تلفات در حوادثجاده ای و اصلاح روش های زندگی مرتفع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز