خبرگزاری کار ایران

مشاور ورزش معاونت امور زنان وخانواده ریاست جمهوری به ایلنا خبر داد:

تدوین بخشنامه برای گسترش ورزش میان زنان شاغل در ادارات دولتی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۰۳۱

در بخشنامه جدید، برنامه‌هایی برای برگزاری رقابت‌های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است / ورزش را در میان کارکنان زن دولت رونق خواهیم داد.

مشاور ورزش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برنامه ریزی کارگروه ورزش این معاونت برای گسترش ورزش میان زنان شاغل ادارات دولتی خبر داد.

طاهره طاهریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد برنامه‌های کارگروه ورزش معاونت امور زنان و خانواده گفت: در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای گسترش ورزش در میان دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان زن ادارات و دستگاه‌های دولتی هستیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم که از طریق امضای تفاهم نامه با دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان و بخش‌های متولی ورزش دانشجویی که ظرفیت و امکانات لازم برای گسترش ورزش در میان این سه گروه نامبرده از زنان و دختران را دارند، اهداف و برنامه‌های این کارگروه را پیگیری کنیم.

طاهریان با اشاره به اینکه گسترش ورزش در میان کارکنان ادارات و زنان شاغل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اکنون در حال انجام مراحل پایانی تدوین بخشنامه‌ای در این زمینه هستیم. در سال ۶۷ بخشنامه ای دولتی در این زمینه وجود داشت که در آن زمان در ادارات اجرایی شد و نتیجه بسیار خوبی را به دنبال داشت؛ اکنون در مراحل پایانی بازنگری در آن بخشنامه در راستای انطباق آن با شرایط روز هستیم تا بتوانیم دوباره به وسیله آن ورزش را در میان کارکنان زن دولت رونق دهیم.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه جدید برای اجرایی شدن در دستگاه‌ها نیاز به تصویب هیات دولت دارد، گفت: در بخشنامه جدید، مانند بخشنامه سال ۶۷، برنامه‌هایی برای برگزاری رقابت‌های ورزشی نیز در نظر گرفته شده تا از این طریق به ایجاد فضای مثبت و بانشاط در میان زنان شاغل در دولت نیز کمک شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز