خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در گفتگو با ایلنا:

اختصاص یک کرسی تصمیم گیری به سازمان‌های غیردولتی پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۷۰

میزان فعالیت این سازمان‌های مردم نهاد به یک اندازه نیست و متاسفانه در سال‌های اخیر بخش اعظمی از این سازمان‌ها بسیار غیر فعال بوده‌اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از وجود حدود ۱۷۰۰ NGO فعال در حوزه زنان خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از این سازمان‌ها در سال‌های اخیر فعالیت بسیار کمی داشته‌اند.

شهیندخت مولاوردی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه حدود ۱۷۰۰ NGO فعال حوزه زنان در کشور وجود دارد، گفت: البته میزان فعالیت این سازمان‌های مردم نهاد به یک اندازه نیست و متاسفانه در سال‌های اخیر بخش اعظمی از این سازمان‌ها بسیار غیر فعال بوده‌اند.

وی با اشاره به پیشنهاد نماینده NGO‌های زنان در همایش ملی سازمانهای مردم نهاد مبنی بر تثبیت روز ۲۲ مرداد به عنوان روز سازمانهای غیر دولتی گفت: ما تلاش خواهیم کرد که این مساله را پیگیری کنیم تا حداقل یکبار درسال این سازمان‌ها در حضور رئیس جمهور و هیات دولت مطالباتشان را مطرح کنند.

مولاوردی ایجاد جایگاه شایسته‌ برای سازمانهای مردم نهاد در نظام برنامه ریزی و قرار گرفتن در شوراهای عالی تصمیم گیری را ازدیگر پیشنهادات مطرح شده عنوان کرد و افزود: البته از سال‌ها پیش این مسئله مطرح بوده است که به طور حتم اختصاص یک کرسی تصمیم گیری به سازمانهای غیردولتی پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز