خبرگزاری کار ایران

از سوی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس طرح شد:

پلشت و ولنگار؛ توصیف یک نماینده مجلس از مخالفان تصمیم شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۶۰

«کسانی با این تصمیم مخالفت کرده و تعبیرات ناشایست از آن انجام می‌دهند که ولنگار باشند و احتمالا این افراد موافق پلشتی هستند.»

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه شهرداری در ارتقای شغلی بانوان سبب آسایش و آرامش بانوان کارمند و سبب تحکیم خانواده می‌شود از این رو اقدام شهرداری تهران قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا، فرج الله عارفی با اشاره به امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تقدیر از عملکرد فرهنگی محمدباقر قالیباف در تکریم و ارج نهادن به مقام زن و خانواده گفت: عده‌ای از افرادی که مخالف این طرح بوده‌اند دیدگاه خود را دارند اما آنچه مسلم است نیاز یک کارمند خانم به فعالیت در فضایی با امنیت، دارای آرامش و آسایش در هشت ساعت کاری است و این اقدام شهرداری در جداسازی اقدامی موثر است.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی با این تصمیم مخالفت کرده و تعبیرات ناشایست از آن انجام می‌دهند که ولنگار باشند و احتمالا این افراد موافق پلشتی هستند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تشکر از اقدامات فرهنگی شهرداری تهران گفت: واقعیت آن است که ۲۰۰ تن از امنای ملت در مجلس اقدام شهرداری تهران را تائید و مورد تقدیر قرار داده‌اند و دیدگاه‌های مخالف هم وجود دارد که البته خیلی با دیدگاه و فرهنگ جامعه همراه نیست. آن‌ها با ابزار‌هایشان دیدگاه‌های نادرستشان را منتشر می‌کنند و البته ما نباید خیلی نگران این اظهار نظر‌ها باشیم.

نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اظهارات ناشایست در خصوص اقدام شهرداری تهران در تکریم مقام زن و خانواده از سوی برخی برای طرح خود است و در جامعه اثری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام شهرداری تهران حرکتی پسندیده بوده است، گفت: همین که یک خانم کارمند می‌تواند در اتاقش با آرامش نشسته و نگران نباشد، به معنای امنیت بخشی به شغل بانوان است و قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز