خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با ایلنا:

زنان به اندازه مردان حق تماشای والیبال در ورزشگاه را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۱۶

«، زنان و مردان در کنار هم در اتوبوس و تاکسی می نشینند و ورزشگاه هم تفاوتی با دیگر قسمت های جامعه نمی کند. / حتی در استادیوم فوتبال هم حضور زنان می تواند به فضای ورزشگاه وقار ببخشد»

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان همچون مردان حق دارند که مسابقات لیگ جهانی والیبال را از نزدیک تماشا کنند، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید این مساله را پیگیری کند و اگر مشکلی وجود دارد آن را رفع کند.

هادی حسینی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ جهانی والیبال، گفت: همواره در مساله ورود زنان به ورزشگاه بحثشئونات اسلامی مطرح است که با توجه به اینکه مردم کشور ما مسلمان هستند همه این شئونات را رعایت می کنند؛ بنابراین گمان نمی کنم از این نظر مشکلی وجود داشته باشد، با این حال مشخص نیست که دلیل این ممنوعیت برای چه چیزی بوده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان وظیفه دارد که این مساله را پیگیری کند و اگر مانعی مانند نبودِ درب ورودی و سرویس بهداشتی جداگانه و یا هر مساله دیگری وجود دارد؛ آن را مرتفع کند، مجلس هم در این زمینه کمک خواهد کرد.

حسینی گفت: در رشته هایی مانند والیبال و بسکتبال فضای ورزشگاه به گونه ای است که حضور زنان مشکلی ایجاد نمی کند. اکنون در جامعه، زنان و مردان در کنار هم در اتوبوس و تاکسی می نشینند و ورزشگاه هم تفاوتی با دیگر قسمت های جامعه نمی کند.

وی در پایان ادامه داد: خوب است که زنان مشتاق در این زمینه از مراجع تقلید هم کمک بگیرند و نظر آنها را بپرسند. حتی در استادیوم فوتبال هم حضور زنان می تواند به فضای ورزشگاه وقار ببخشد و سبب از بین رفتن برخی مشکلات شود البته باید زمینه رعایت شئونات هم ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز