خبرگزاری کار ایران

مشاور امور زنان درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا:

وزارت کشور برای سمن‌های حوزه زنان شبکه سازی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۱۷

«تسهیل درفرآیند ثبت در حوزه اختیارات دفتر امور زنان و خانواده نیست. / جاد زمینه ای برای انتقال تجارب و کمک به فرآیند شناخت مسائل از جمله دیگر برنامه های توانمند سازی تشکل های حوزه زنان است»

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت کشور با اشاره به برنامه های این دفتر برای NGO های حوزه زنان در دو محور شبکه سازی و توانمند سازی گفت: برنامه های ما برای سمن های حوزه زنان به زودی اجرایی می شود.

فهیمه فرهمندپور، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد رویکرد این وزارتخانه در ارتباط با NGO های حوزه زنان گفت: اساس رویکرد وزارت کشور به سازمان های مردم نهاد توسط اداره کل امور سازمان های مردم نهاد این وزارتخانه مشخص می شود.

وی ادامه داد: دفتر امور بانوان وزارت کشور نیز به طور جدی در حال برنامه ریزی در مورد تشکل های فعال حوزه زنان و خانواده است و امیدواریم که بتوانیم تعامل خوبی با این تشکل ها داشته باشیم.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در مورد محوریت برنامه های این دفتر برای تشکل های حوزه زنان اظهار کرد: توانمند سازی و شبکه سازی دو برنامه ما برای سمن های این حوزه است که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاههای آموزشی یکی از روش های توانمند سازی است، افزود: ایجاد زمینه ای برای انتقال تجارب و کمک به فرآیند شناخت مسائل از جمله دیگر برنامه های توانمند سازی تشکل های حوزه زنان است.

فرهمندپور در مورد تسهیل فرآیند ثبت NGO ها در حوزه زنان تصریح کرد: تسهیل درفرآیند ثبت در حوزه اختیارات دفتر امور زنان و خانواده نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز