خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

جزئیات لایحه حمایت از زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۵۹

«کارشناسی‌های لازم در سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است و پس از تکمیل این لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.»

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اعلام خبر ارائه لایحه حمایت از زنان سرپرست خانوار به دولت گفت: این لایحه موضوعاتی مانند، بیمه، معافیت از مالیات، تسهیل در استخدام، مسکن، مهارت آموزی، هدایت تعاونی‌ها به سمت مشاغل خانگی و… را شامل می‌شود.

شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر ارائه لایحه حمایت از زنان سرپرست خانوار به دولت، گفت: مقدمات تدوین این لایحه در دولت قبل فراهم شده بود و پس از بررسی مجدد و لحاظ تمامی جنبه‌های مورد نیاز برای حمایت از زنان سرپرست خانوار این لایحه تهیه شده است.

وی افزود: کارشناسی‌های لازم در سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است و پس از تکمیل این لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه این لایحه در راستای توان افزایی و کمک به حفظ مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار است، گفت: در این لایحه به محور‌هایی مانند بیمه، معافیت مالیاتی، تسهیل در استخدام، مسکن، مهارت آموزی، هدایت تعاونی‌ها به سمت مشاغل خانگی و… پرداخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز