خبرگزاری کار ایران

اولین همایش ملی زنان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۹۵۹۵

«شروع برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن وروز مادر، در روز سی‌ام فروردین ماه با دیدار جمعی از زنان نخبه با رئیس جمهور آغاز خواهد شد.»

معاون رئیس جمهور در امور زنان در آستانه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از برگزاری اولین همایش ملی زنان و رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهین دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رئیس ستاد برگزاری هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در نشست خبری امروز گفت: در این هفته اولین نشست ملی زنان و رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

وی افزود: شروع این برنامه‌ها در روز سی‌ام فروردین ماه با عنوان زن کرامت انسانی و عدالت اجتماعی با دیدار جمعی از زنان نخبه با رئیس جمهور ب آغاز خواهد شد. در ادامه این روز نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور وزیر صنعت ومعدن و معاون اول ریاست جمهور افتتاح و در جنب آن نیز نشست‌های تخصصی مرتبط برگزار می‌شود. همچنین در این روزبرنامه‌ای از سوی دفتر همسر رئیس جمهور با حضور همسران وزرا وسفیران نیز صورت خواهد گرفت.

مولاوردی ادامه داد: در روز یکشنبه اولین همایش ملی زنان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود همچنین رئیس جمهور از نمایشگاه نقش آفرینی زنان زنان در توسعه پایدار نیز بازدید می‌کند.

رئیس ستاد برگزاری هفته مقام زن اظهار کرد: در روز دوشنبه نیز وزارت نفت با حضور آقای زنگنه همایشی را با عنوان آگاهی بخشی و ضرورت اهمیت تحقق عدالت جنسیتی و ارتقای نقش زنان در صنعت نفت برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت ارشاد، موسسه ملی استاندارد، سازمان حفظ ونشر آثار دفاع مقدس، ‌ستاد مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهزیستی، ‌هلال احمر، شهرداری و صدا و سیما نیز در روزهای آتی درزمینه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر برنامه‌ها و همایشهایی اجرا خواهند کرد.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: نشستی هم در این هفته برای حمایت از پناهندگان زن توسط یکی از نهادهای مدنی برگزار خواهد شد که من نیز در‌آن همایش سخنرانی می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به سیستان وبلوچستان خبر اجرای همایشی را به مناسبت این هفته در آن سیستان بلوجستان اعلام کرد..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز