خبرگزاری کار ایران

شهربانو امانی:

روشن نگه‌داشتن چراغ ایلنا در این سال‌ها کار مهمی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۱۱

ایلنا در این چندسال با وجود همه تنگنا‌ها در مسیر گردش اطلاعات آزاد، مسئولانه و با رعایت حقوق مخاطب و حفظ سایت از بحرانهایی مانند فیلتر و توقیف توانسته‌اند وظیفه خودشان را انجام دهند و با امانتداری کامل از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

ایلنا: مشاور امور زنان سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت سالروز تاسیس " خبرگزاری کار ایران " گفت: باز نگه داشتن پنجره خبرگزاری مانند ایلنا در این سال‌ها کار مهمی بود.

" شهربانو امانی "، مشاور امور زنان سازمان حفاظت محیط زیست و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در مورد سالروز تاسیس ایلنا بگفت: زحمات خبرنگاران خبرگزاری کار ایران قابل تقدیر است زیرا در این چندسال با وجود همه تنگنا‌ها در مسیر گردش اطلاعات آزاد، مسئولانه و با رعایت حقوق مخاطب و حفظ سایت از بحران‌هایی مانند فیلتر و توقیف توانسته‌اند وظیفه خودشان را انجام دهند و با امانتداری کامل از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: باز نگه داشتن پنجره پایگاه خبری مانند ایلنا در این سال‌ها کار مهمی بود؛ باتوجه به اینکه بسیاری از رسانه‌های مکتوب اخبار خود را به نقل از این خبرگزاری درج می‌کنند. امیدوارم در این برهه زمانی همانطور که وزیر ارشاد و رئیس جمهور قول داده‌اند بهار جدیدی برای رسانه‌های مجازی باشد. و چرخش اطلاعات طبق قانون اساسی به دست مردم برسد. تا مردم بیشترین اعتماد را به رسانه‌های داخل کشور داشته باشند.

امانی ادامه داد: امیدوارم که ایلنا کماکان مسئولانه بادست باز‌تر به تحمل نظرات مختلف در کشور کمک و فرهنگ سازی کند. و همینطور برای پرنشاط‌تر کردن جامعه در بخش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه تلاش مضاعف کند و در جهت کمک به حقوق شهروندی قدم بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز