خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز امور زنان

کد خبر : ۱۴۶۸۴۳

صبح سه شنبه ۲۹ بهمن به همراه برخی از معاونان و مدیران این سازمان از بخش های مختلف مرکز امور زنان و روند فعالیت های این مرکز بازدید کرد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از مرکز امور زنان، حمایت این سازمان را از هنرمندان کیش اعلام داشت.

به گزارش ایلنا، " علی اصغر مونسان " صبح سه شنبه ۲۹ بهمن به همراه برخی از معاونان و مدیران این سازمان از بخش های مختلف مرکز امور زنان و روند فعالیت های این مرکز بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از نزدیک چگونگی آموزش در مهدهای کودک و کلاس های پیش دبستانی این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد و نکات لازم را به معاونت های ذیربط ابلاغ کرد.

کودکان خردسال نیز در جریان بازدید مهندس مونسان با شادی وصف ناپذیری به اجرای سرود پرداختند و از وی خواستار ایجاد شهر بازی و پارک در کیش شدند که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش قول داد اجابت این درخواست کودکان تا نوروز عملی شود.

همچنین مهندس مونسان در جریان بازدید از کلاس های سفالگری و قالی بافی مرکز امور زنان، پیشنهاد و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش را از بافت یک تخته قالی بزرگ برای مصلی کیش و به دست هنرمندان این جزیره، اعلام کرد.

گفتنی است مرکز امور زنان وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز