خبرگزاری کار ایران

دانلود کتاب معجزه انضباط فردی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۴۰۴

دانلود کتاب معجزه انضباط فردی برایان تریسی ترجمه فارسی شامل 213 صفحه با قابلیت جستجو است.

دانلود کتاب معجزه انضباط فردی برایان تریسی با ترجمه فارسی شامل 213 صفحه با قابلیت جستجو است.

این کتاب تماما تایپ شده است که نمونه کیفیت را میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

دانلود فایل

 

دانلود کتاب معجزه انضباط فردی

کتاب معجزه انضباط فردی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در چند سال اخیر است

مقدمه: معجزه انضباط شخصی

«معجزه انضباط شخصی هزار عذر و بهانه برای شکست وجود دارد، اما هرگز دلیل خوبی برای این کار وجود ندارد.»

مارک توان

pdf کتاب معجزه انضباط فردی

چرا برخی از افراد موفق‌تر از دیگران هستند؟ چرا برخی از افراد در همان تعداد سال، درآمد بیشتری کسب میکنند، زندگی شادتری دارند و در مقایسه با بیشتر مردم، به موفقیتهای بیشتری دست مییابند؟راز موفقیت واقعی چیست؟

من اغلب همایشهایم را با تمرین کوچکی شروع میکنم. از مخاطبان می پرسم: چند نفر در اینجا دوست دارند درآمد خود را دو برابر کنند؟

تقریبا همه لبخند میزنند و دستانشان را بالا میبرند. سپس میپرسم: چند نفر در اینجا دوست دارند وزن کم کنند؟ بدهیشان را پرداخت کنند؟ استقلال مالی داشته باشند؟

دانلود کتاب قدرت انضباط فردی برایان تریسی

دوباره همه لبخند میزنند، برخی هورا میکشند و همه دستان خود را بالا میبرند. سپس میگویم: عالی! اینها اهداف بزرگی هستند که همه دارند. ما همه میخواهیم پول بیشتری به دست آوریم، وقت بیشتری با خانوادهمان صرف کنیم، تندرست و آراسته باشیم و به استقلال مالی دست یابیم.»

خلاصه کتاب قدرت انضباط فردی

همه ما نه تنها خواسته های یکسانی داریم، بلکه میدانیم برای دستیابی به آنها چه کاری باید انجام دهیم و همه قصد داریم که این کارها را زمانی انجام دهیم. اما قبل از شروع، تصمیم میگیریم تعطیالت کوتاهی در جای خیالی به نام جزیره یک روزی داشته باشیم.

با خود میگوییم: یک روز این کتاب را خواهم خواند. یک روز ورزش را شروع خواهم کرد. یک روز مهارت هایم را بیشتر میکنم و پول بیشتری به دست میآورم. یک روز امور مالی خود را کنترل کرده و بدهی هایم را پرداخت میکنم. یک روز تمام کارهایی که برای رسیدن به تمام اهدافم الزم است را انجام میدهم. یک روز…

دانلود کتاب معجزه انضباط فردی برایان تریسی

احتماال 80 درصد مردم بیشتر اوقات در جزیره یکروزی زندگی میکنند. آنها درباره همه کارهایی که “روزی ” میخواهند انجام دهند فکر و خیالپردازی میکنند و به تصور آنها میپردازند. واقعا چه کسانی در جزیره یک روزی اسیر شده اند؟ موضوع اصلی گفتگو در جزیره یک روزی چیست؟ و اما بهانه ها! همه آن ها بهانه هایشان را میگویند و برای ماندن در جزیره عذر و بهانه می‌آورند. از یکدیگر می‌پرسند: تو چرا اینجایی؟

البته عجیب نیست که بهانه آنها تا حد زیادی شبیه هم است: من دوران کودکی شادی نداشتم، من تحصیلات بالایی ندارم، من هیچ پولی ندارم، رئیس من واقعا ایرادگیر هست، ازدواج موفقی ندارم، کسی مرا درک نمیکند، یا وضعیت اقتصادی وحشتناکی دارم.

همه ی آنها به بیماری بهانه گیری دچار شده اند که مخرب قطعی موفقیتشان است. همه آنها نیتهای خیر دارند، اما همانطور که همه می‌دانند، راه جهنم با نیتهای خوب هموار شده است.

قدرت انضباط شخصی 17 اولین قانون موفقیت خیلی ساده است: خودت را از این جزیره دور کن! دیگر بهانه نیاور! یا این کار را بکن یا نکن… اما بهانه نیاور. از مغز فوقالعاده ات برای بهانه گیری های ماهرانه استفاده نکن. یه کاری بکن. هر کاری… . زود باش! باخودت تکرار کن: اگر قرار است اتفاقی بیفتد، به من بستگی دارد!

بازنده ها عذر و بهانه میآورند؛ برندگان پیشرفت میکنند. حالا چطور میتوانید بگویید که بهانه مورد عالقه شما واقعی است یا نه؟ ساده است. نگاهی به اطراف خود بیندازید و بپرسید: “آیا کسی بهانه ای مانند من دارد که به هر طریقی موفق شده باشد؟ ” وقتی این سوال را میپرسید، اگر صادق باشید، باید بپذیرید که هزاران و حتی میلیون ها نفر از مردم با بهانهای بسیار بدتر از شما، کارهای شگفت انگیزی را در زندگی خود انجام داده اند؛ کاری که هزاران و میلیونها نفر دیگر انجام دادهاند را شما نیز میتوانید انجام دهید، البته اگر تلاش کنید.

گفته شده اگر فردی همان مقدار انرژی که صرف بهانه تراشی براش شکست میکند را برای رسیدن به اهدافش نیز همان انرژی را داشته باشد، مطمئنا شگفت زده میشود.

دانلود رایگان کتاب معجزه انضباط شخصی

آغاز فروتنانه

تعداد بسیار کمی از افراد با مزایای زیادی کار خود را شروع می کنند. خود من از دبیرستان فارغ التحصیل نشدم و چندین سال در مشاغل کارگری کار کردم. تحصیلات کم، مهارت‌هایم محدود و آینده‌ای مبهم داشتم. سپس شروع به پرسیدن این سوال کردم: "چرا بعضی از مردم موفق‌تر از بقیه هستند؟" این سوال زندگی من را تغییر داد.

در طول سال‌ها، من هزاران کتاب و مقاله درباره موضوعات موفقیت و کامیابی خوانده‌ام. به نظر می‌رسد که دلایل این دستاوردها بیشتر از ۲۰۰۰ سال است که مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.

کیفیتی که اکثر فلاسفه، آموزگاران و کارشناسان بر آن اتفاق‌نظر دارند، اهمیت انضباط شخصی است. انضباط چیزی است که شما باید در مقابل وسوسه بهانه قرار دهید.

انضباط شخصی به شما این امکان را می‌دهد که خود را از جزیره دور کنید. این کلید "زندگی عالی" است و بدون آن، هیچ موفقیت نهایی ممکن نیست.

با استفاده بیشتر از انضباط شخصی زندگی من تغییر کرد و زندگی شما را نیز تغییر خواهد داد. با مطالبه بیشتر و مداوم از خودم، در فروش و سپس در مدیریت موفق شدم. من به مدرسه رفتم و در سی و چند سالگی موفق به دریافت مدرک MBA شدم، که به هزاران ساعت مطالعه نیاز داشت. بعد از آن کارم را بی هیچ اطلاعی از صنعت شروع کردم و خودروهای سوزوکی را قبل از هر کس دیگری به کانادا وارد کردم و 65 معامله کردم و ۲۵ میلیون دلار از  فروش وسایل نقلیه نصیبم شد و این شروع کارم بود. تمام چیزی که من داشتم، انضباط و عزم و اراده برای یادگیری آنچه باید بدانم و سپس انجام کارهای لازم برای انجام آن بود.

من با استفاده از انضباط شخصی و صدها ساعت کار و البته بدون دانش و تجربه وارد کار توسعه املاک و مستغلات شدم و پیشرفت چشمگیری کردم. سپس به ساخت مراکز خرید، پارک‌های صنعتی، ساختمان‌های اداری و زیرمجموعه‌های مسکونی پرداختم.

با انضباط شخصی به موفقیت‌های بزرگی در آموزش، مشاوره، سخنرانی، نویسندگی و ضبط و پخش برنامه‌ها رسیدم و فیلم‌های آموزشی، سمینارها و کتاب‌هایم به 36 زبان مختلف در 54 کشور بیش از 500 میلیون دلار به فروش رسید. در طول سالها با بیش از 1000 شرکت مشاوره و به بیش از 5 میلیون نفر در سمینارها و گفتگوهای زنده آموزش داده‌ام. در همه‌ی این موارد نیز فقط انضباط شخصی‌، لازمه موفقیتم بوده است.

دانلود رایگان کتاب معجزه انضباط شخصی pdf

من به این نکته پی برده‌ام که اگر این نظم را در خود پرورش دهید، به همه اهدافتان می‌رسید و به این طریق بهای موفقیت را می‌پردازید. پس هر آنچه لازم است را انجام دهید و هرگز تسلیم نشوید.

چه کسی باید این کتاب را بخواند؟

این کتاب برای مردان و زنان بلندپرواز و مصممی نوشته شده است که می‌خواهند به هر چیز ممکنی در زندگی‌شان برسند. این کتاب برای افرادی نوشته شده‌ است که تشنه این هستند کارهای بیشتری انجام دهند و بیشتر بدانند و بهتر از هر زمان دیگری باشند.

شاید مهم‌ترین بینش در رابطه با موفقیت این است که تا حد زیادی به یک فرد متفاوت تبدیل شوید. این چیزهای مادی مثل دستاوردها یا موفقیت‌ها مهم نیستند بلکه کیفیت شخصیتی که باید باشید تا به اهدافتان برسید، مهم است. توسعه انضباط شخصی شاه‌راهی است که همه چیز را برای شما امکان پذیر می‌کند.

این کتاب راهنمای گام‌به‌گام شما برای تبدیل شدن به فردی فوق‌العاده است که می‌تواند به موفقیت‌های قابل‌توجه‌‌ای دست یابد.

یک ملاقات اتفاقی، دلیل موفقیت را آشکار می‌کند

من چند سال پیش در واشنگتن دی.‌سی در کنفرانسی شرکت کردم. در ساعت نهار به نمایشگاه مواد غذایی در همان حوالی رفتم و نهار خوردم. همه جا شلوغ بود و به این دلیل پشت میز چهار نفره‌ای نشستم.

چند دقیقه بعد، یک آقای محترم و یک زن جوان‌ که ظاهرا دستیار او بود، نزدیک آمدند و سینی غذا همراهشان بود و به دنبال جایی برای نشستن بودند. به دلیل اینکه بیشتر فضای میز من خالی بود بلافاصله بلند شدم و از آقای محترم دعوت کردم تا کنار من بنشیند. در آخر با تشکر فراوان سر میز نشستند و شروع به صحبت کردیم.

معلوم شد که نامش کوپ کوپمیر است. من فورا فهمیدم که او کیست. او در زمینه موفقیت و کامیابی یک اسطوره بود. کوپ کومپیر، نوسینده چهار کتاب پرفروش بود که هر کدام از آنها حاوی 250 اصل موفقیت بودند؛ او کتاب‌هایش را طی 50 سال تحقیق و مطالعه نوشته بود. من همه این کتاب‌ها را چند بار و جلد به جلد خوانده بودم.

هرکسی جای من بود مطمئنا از او این سوال را می‌پرسید و من هم پرسیدم که: " از میان ۱۰۰۰ اصل موفقیت که شما کشف کرده‌اید، کدام یک مهم‌ترین است؟"

او با درخششی در چشمانش به من لبخندی زد، گویی این سوال بارها از او پرسیده شده بود و بدون تردید پاسخ داد: " مهم‌ترین اصل موفقیت توسط البرت هابرد یکی از پرکارترین نویسندگان تاریخ آمریکا در ابتدای قرن بیستم بیان شد" او ادامه داد: " انضباط شخصی، توانایی انجام کارهایی است که باید در وقت مناسب انجام دهید، خواه آن رادوست داشته باشید یا نه."

سپس ادامه داد:  " ۹۹۹ اصل دیگری برای موفقیت وجود دارد که من با مطالعه و تجربه آنها را کشف کرده‌ام، اما بدون انضباط شخصی، هیچ کدام کارساز نیستند و تنها با انضباط شخصی، همه آنها موثر هستند."

بنابراین انضباط شخصی کلید سربلندی فردی است. این کیفیت جادویی است که همه درها را به روی شما می‌گشاید و همه چیز را ممکن می‌کند. با انضباط شخصی، یک فرد معمولی می‌تواند با استعداد و هوشش به سمت جلو گام بردارد. اما بدون آن، حتی با داشتن موهبت تحصیل و فرصت نمی‌تواند از سطح یک انسان معمولی فراتر رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز