خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال گیسو قسمت 16 شانزدهم (قسمت 16 گیسو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۷۰

دانلود قسمت 16 گیسو کامل و قانونی، دانلود قسمت ۱۶ سریال گیسو، برای دانلود سریال گیسو قسمت 16 شانزدهم به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی با لینک مستقیم و پیش نمایش رایگان و کیفیت عالی دانلود و تماشا کنید.

به گزارش ایلنا سریال گیسو (عاشقانه 2) که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی چهارشنبه ها ساعت 20 منتشر می‌شود. و با استقبال خوبی مواجهه شده است که در ادامه می توانید قسمت 16 سریال گیسو را دریافت کنید. گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

برای دانلود سریال گیسو قسمت ۱۶ به لینک زیر مراجعه کنید:

  دانلود قسمت 16 سریال گیسو + قسمت های قبل

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال گیسو قسمت 16 شانزدهم (قسمت 16 گیسو)

بازیگران سریال گیسو

محمدرضا گلزار (سهیل بقایی)، هومن سیدی (پیمان رستاگ)، ساره بیات (پگاه دادگر)، هانیه توسلی (کتایون)، مسعود رایگان (یونس شکیبا)، شمسی فضل اللهی (مهین کیانی)، علیرضا زمانی نسب (محسن شکیبا)، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی، آزاده ریاضی (مونا)، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری (رضا شکیبا)

داستان سریال گیسو

سریال گیسو بصورت اختصاصی از طریق وبسایت نماوا منتشر می شود و توسط سایت همکاری در فروش راشدون نیز قابل دریافت است. درباره داستان سریال گیسو چنین آمده است که رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

در قسمت قبل سریال گیسو دیدیم که سهیل همراه با کتی به مهمانی لوسی می‌رود و در آن‌جا با پگاه رو‌به‌رو می‌شوند و ..

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. وی در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است.

از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.

امیدوارم از دانلود قسمت 16 گیسو رضایت کامل داشته باشید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز