خبرگزاری کار ایران

تست صدا رایگان قلابی! تست خوانندگی قلابی! استعدادیابی خواننده قلابی!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۷۹

تست صدا قلابی ، مراقب باشید ! میخواهید خواننده شوید حتما این خبر را بخوانید!

شهرت در خوانندگی و رسیدن به استیج و برگزاری کنسرت راه های مختلفی دارد که ما در این گزارش به برخی از مسیر ها اشاره می کنیم. این گزارش هدفی جز روشن کردن مسیر منطقی برای علاقمندان به این رشته هنری را ندارد !

با ما همراه باشید تا راه را از بیراهه تشخیص دهید .

برای شروع ، به کلماتی که در آگهی ها زیاد به گوشتون خورده سر بزنیم :

تست صدا کاملا رایگان ! !

مسابقه خوانندگی ! !

استخدام خواننده ! !

به تعدادی خواننده نیازمندیم ! !

استدیو فلان ...    ! !

اما نکته اینجاست ؛آیا می توان به اینها اعتماد کرد ؟

افرادی با جمع کردن تجهیزات ابتدایی در یک مکانی مثل خانه یا استدیو های زیرزمینی تلاش بر جذب مخاطب از طریق پیشنهاد هزینه کمتر نسبت به شرکت های رسمی را دارند. می تونیم بگیم که مخاطب های این دسته اغلب از قشری هستند که اطلاعات و تحقیقاتی در زمینه موسیقی ندارند و فقط تمایل به جمع کردن یک موزیک با مبلغ کم را دارند و کیفیت اهمیت چندانی برایشان ندارد.

ایراد دیگری که به این دسته وارد هست فریب دادن مخاطب با قول شهرت و معروفیت در خوانندگی می باشد.

تست صدا رایگان قلابی!  تست خوانندگی قلابی!  استعدادیابی خواننده قلابی!

 

و اما موضوع به  استدیو های خانگی و زیر زمینی ختم نمی شود .

برنامه های استعدادیابی در تلویزیونی:

هدف برنامه های تلویزیونی  (TV SHOW)استعدادیابی خارجی و حتی شبکه های تلویزیون ایران :چیزی جز تولید محتوا و سرگرمی نیست و تا به حال شاهد برندسازی خواننده توسط این  برنامه ها نبودیم . پس می تونیم بگیم که بهتره این شوها رو فراموش کنید و بابت شرکت در این برنامه ها هزینه های زیاد و زمان زیادی صرف نکنید که به شهرت رسیدن و برند شدن در خوانندگی در پی ندارد و نهایتا پوچ خواهد بود !

 

تست صدا رایگان قلابی!  تست خوانندگی قلابی!  استعدادیابی خواننده قلابی!

پس کسی که علاقمند به خوانندگی هست چه باید بکند  ؟

چه بر سر استعدادها می آید ؟

 آیا باید به کل خواننده شدن رو فراموش کرد؟

 آیا هزینه خوانندگی بسیار زیاد هست ؟

جواب: صرفا موسسات دارای پروانه ی فعالیت از وزارت ارشاد صلاحیت و اعتبار تست صدا و استعدادیابی را دارند ، مراقب اشخاص و موسسات نامعتبری که وجه اصناف معتبر را تخریب کرده اند باشید.

 

تست صدا رایگان قلابی!  تست خوانندگی قلابی!  استعدادیابی خواننده قلابی!

تب خوانندگی مخصوصا بین قشر جوان بازار داغی دارد؛ برای جلوگیری از سو استفاده و فرار استعدادها ، وزارت ارشاد  رفتار منعطف و هوشمندانه ای داشته و برخی از موسسات دارای پروانه فعالیت را ،مجاز به انجام تست صدا  جهت جذب استعدادهای داخلی نموده است.

برخی از موسسات مذکور نسبت به سیاست های بازرگانی خود مسیر برگزاری کنسرت را در پیش گرفته و وارد دردسر سروکله زدن با خواننده های نو ظهور نشدند ، در این میان، موسسات  محدود و انگشت شماری به صورت تخصصی و کارشناسانه به امر استعدادیابی مشغول هستند .

 

تست صدا رایگان قلابی!  تست خوانندگی قلابی!  استعدادیابی خواننده قلابی!

در حمایت و قدردانی از این شرکت ها گزارشگر ما تصمیم بر تهیه گزارش از یکی از فعالترین و معتبرترین موسسات یعنی موسسه غزل هنر  را گرفته است.

 

در ادامه با ما همراه باشد :

به گزارش ایلنا، اولین چیزی که در این موسسه توجه ما رو به خودش جلب کرد،  فضای اداری و حرفه ای موسسه بود که برخلاف سایر استدیو های موسیقی که اکثرا فعالیت زیرزمینی و حاشیه دار دارند، فضای سالمی را دارا میباشد.

فعالیت این موسسه از سال 1370 از همکاری با رادیو و تلویزیون شروع شده و طی این سال ها علاوه بر همکاری با خواننده های برند  فعالیت های متعددی در زمینه های تولید و نشر اثار موسیقی ، تصویری و برگزاری کنسرت داشته اند و رزومه مفصلی در این زمینه در صفحه رزومه سایت خود ارائه داده اند .

موسسه غزل هنر با پشتیبانی وزارت فرهنگ و ارشاد ، همچنین حمایت مراجع ذیصلاح و برخورداری از امکانات تولید تا پخش آثار صوتی و تصویری ، اقدام به برگزاری تست صدا با هدف شناسایی، استعدادیابی خوانندگی و حمایت از صداهای ماندگار گام بر می دارد و بعد از آموزش های لازم اقدام به سرمایه گزاری در خوانندگی می نماید.

آکادمی صدا غزل هنر، خدمات VIP  از صفر تا صد را در مسیر قانونی و هدفمند برای کسانی که استعداد خوانندگی دارند را ارائه میدهد .

شرایط تست صدا در موسسه غزل هنر به نحوی طراحی شده که تنها کسانی که استعداد واقعی دارند از فیلتر تست ها عبور کنند.

جالب است که این موسسه ،استعدایابی رو محدود به استان تهران نکرده و امکان تست های حضوری و غیر حضوری باعث شده علاقمندان به خوانندگی از تمام شهر های ایران برای انجام تست صدا شرکت نمایند.

در تایید این خبر ، صدا و سیما گزارشی در قالب برنامه ی تب خوانندگی از موسسه غزل هنر تهیه کرده که بارها از شبکه های سازمان صدا و سیما مختلف پخش شده .

 

تست صدا رایگان قلابی!  تست خوانندگی قلابی!  استعدادیابی خواننده قلابی!

در آخر می توان گفت با توجه به تحولات دنیای خوانندگی بهترین روش برای رسیدن به کنسرت و خوانندگی همکاری با یک تیم قوی و راه بلد هست و بهترین حالت ، عبور از مسیر قانونی میباشد؛ خوانندگانی که برای شهرت کاذب از ایران خارج شدند امتیاز برگزاری کنسرت داخلی رو از دست داده و در نتیجه از درامد سرشار و محبوبیت لازم محروم شدند.

امیدواریم که مطالب بالا برای تمام کسانی که قصد ورود به مسیر خوانندگی را دارند مفید باشد.

سایت موسسه غزل هنر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز