خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگ و ارتباطات و سازمان نهضت سواد آموزی

کد خبر : ۱۵۷۹۱۳

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان نهضت سواد آموزی در چارچوب گسترش همکاری ها و تمایل طرفین به منظور نشر و انتقال تجربه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به مدارس مسلمانان خارج از کشور امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان نهضت سواد آموزی به منظور انتقال تجربیات مدیریتی سواد آموزی به دیگر کشورها به امضای ابوذر ابراهیمی ترکمان و علی باقرزاده رسید.

به گزارش ایلنا؛ در این تفاهم نامه که به امضای ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی رسید، طرفین براجرای تعهداتی درخصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه به منظور نشر و انتقال تجربه‌های نظام تعلیم و تربیت ام‌القرای جهان اسلام به مدارس مسلمانان خارج از کشور، توافق کردند.

برگزاری دوره‌های دانش افزایی و مهارت افزایی در ایران برای مدیران و معلمین و صاحبنظران مدارس شیعیان و مسلمانان در کشورهای حوزه تمدنی ایران اسلامی مانند تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و هند، حمایت از پیشبرد سطح مدیریتی و آموزش و پرورش مدارس مذکور از طریق شرکت در دوره‌های آموزشی داخل ایران و تولید و ارسال محصولات آموزشی و تربیتی مرتبط و انتقال تجربه‌های مدیریتی سوادآموزی به مدیران نظام تعلیم و تربیت کشورهای حوزه تمدنی ایران اسلامی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز