خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج هنرمندان:

در سال جدید هنرمندان بسیجی و ارزشی سر از پا نمی شناسند

کد خبر : ۱۵۵۸۱۱

سربازان فرهنگ و هنر متعهد، این روزها مانند رزمنده هایی هستند که برایشان حکم عملیات صادر شده و به همین دلیل سرشار از شور و شعف هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: از زمانی که رهبر حکیم انقلاب سال جدید را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند، هنرمندان بسیجی و ارزشی سر از پا نمی شناسند.

به گزارش ایلنا؛ حسین قنادیان با تبریک سال نو و گرامی داشت یاد و نام مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، حال رزمندگان عرصه ی فرهنگ را در آستانه ی سالی که در آن حکم جهاد فرهنگی صادر شده را غیر قابل وصف توصیف کرد و افزود: سربازان فرهنگ و هنر متعهد، این روزها مانند رزمنده هایی هستند که برایشان حکم عملیات صادر شده و به همین دلیل سرشار از شور و شعف هستند.

وی با اشاره به هشدارهای سالیان گذشته رهبر معظم انقلاب در حوزه های فرهنگی اظهار داشت: امر جهاد در حوزه ی فرهنگ و بحثعزم ملی برای پرداختن به موضوعات فرهنگی در بیانات معظم له امر تازه ای نیست. ما سال هاست که توسط ایشان از تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی آگاه شده ایم اما عنوان مدیریت جهادی فرهنگ که در سال جاری به عنوان پیام سال انتخاب شده، رسالتی جدید را برای همه ی اهالی فرهنگ و به ویژه هنرمندان بسیجی ایجاد کرده و به همین دلیل به جا است که خدمت همه همرزمان هنرمند بسیجی ام عرض کنم: حالا نوبت ما است که در محضر ولی خود به جانفشانی و ایثارگری در عرصه ی فرهنگ بپردازیم.

قنادیان با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد " عزم ملی و مدیریت جهادی " در عرصه ی فرهنگ و اقتصاد گفت: به نظر می رسد، در حوزه ی فرهنگی بحثجدید رهبر انقلاب فراتر از حوزه ی دفاع فرهنگی در مقابل مهاجم است و همانگونه که در سخنرانی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) هم اشاره شد، شامل نقد درون گفتمانی و گفتمان سازی ایجابی نیز می شود. این چیزی است که در کنار همه فعالیت های جاری به پژوهش های بنیادی و کاربردی شجاعانه ی مراکز پژوهشی، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و سایر بخش های ذی صلاح دارد و باید بر روی آن تمرکز و فعالیت نمود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان، مدیریت جهادی را یک مدیریت چابک، پر دقت، بدون آزمون و خطا مانند فرماندهی دوران جنگ دانست و افزود: همانطوری که یک فرمانده در زمان نبرد حق اشتباه ندارد و نباید به دلیل شتاب یا تعلل نیروهای خود را از دست بدهد. باید توجه داشت که در حوزه ی جهاد فرهنگی نیز به همین روش عمل شود و توجه کنیم که در صورت هر گونه کوتاهی ما، آسیب دیدگان و یا اسرایی که در نبرد فرهنگی به دست دشمن می افتند به این راحتی آزاد نخواهند شد.

این مدرس دانشگاه در پایان با ابراز امیدواری برای درخشیدن فرزندان هنرمند رهبر معظم انقلاب در عرصه جهاد فرهنگی تصریح کرد: ان شاالله در اولین فرصت با بررسی رسالت ها و ماموریت های خود در سال جدید، ویژه برنامه های سازمان بسیج هنرمندان برای سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برای رسانه های گروهی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز