خبرگزاری کار ایران

سومین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۴۱۸۶۵

جشنواره مد و لباس فجر در بخش‌های مسابقه(نمایش)؛ علمی، دانشگاهی؛ فروش؛ استان‌ها؛ سازمان‌ها و نهاد‌ها، موسسات خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها؛ صنعت و تکنولوژی‌های نوین و فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

ایلنا: سومین جشنواره مد و لباس فجر اوایل اسفند ماه امسال در بخش‌های مختلف برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، این دوره از جشنواره در بخش‌های مسابقه(نمایش)؛ علمی، دانشگاهی؛ فروش؛ استان‌ها؛ سازمان‌ها و نهاد‌ها، موسسات خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها؛ صنعت و تکنولوژی‌های نوین و فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

در بخش مسابقه(نمایش) طراحی پوشاک بر‌تر آقایان، بانوان، کودکان ۳ تا ۱۰ سال و لباس مدارس شرکت داده می‌شوند. بخش علمی، دانشگاهی در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود که در بخش رقابتی مقالاتی با موضوع مشخص، پایان نامه‌های دانشجویی، طرح اولی‌ها و بخش ویژه لباس دانشجویی گنجانده شده است و در بخش غیررقابتی، نشست‌های علمی تخصصی و کارگاه‌های آموزشی برپا می‌شود.

ژبخش فروش نیز در سه مجموعه طراحان فروشنده، تولیدکنندگان و فروش پارچه فعالیت می‌کند.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه همه روزه به استثنای روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر است.

طراحان و هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www. modefasl. ir و دبیرخانه به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از انقلاب، بن بست هلال احمر، دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس اسلامی - ایرانی مراجعه کنند و یا با شماره ۶۶۷۲۲۳۱۲ و نمابر ۶۶۷۲۲۳۱۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز