خبرگزاری کار ایران

به دلایل نامعلوم؛

مراسم " جشن شب چله چلچلراغ " لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۱

مراسم جشن شب چله چلچلراغ که قرار بود در برج میلاد تهران با حضور سیدمحمدخاتمی برگزار شود؛ به دلایل نامعلوم لغو شد. در دقایق باقی مانده به آغاز جشن؛ مدیران برگزارکننده جشن به حاضران اعلام کردند: به ما دستور داده شده تا جشن برگزار نشود لذا این جشن کنسل است.

ایلنا: مراسم جشن شب چله چلچلراغ که قرار بود در برج میلاد تهران با حضور سیدمحمدخاتمی برگزار شود؛ لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس دعوت قبلی قرار بود مراسم شب چله مجله چلچلراغ به روال هرساله در سالن برج میلاد تهران با حضور سیدمحمد خاتمی و شخصیت های فرهنگی هنری و سینمایی و گروهی از جوانان برگزار شود؛ اما درحالیکه تمام مجوزهای لازم از نیروی انتظامی، وزارت ارشاد و دستگاه های مربوطه؛ اخذ شده بود، دقایقی مانده به آغاز جشن، این مراسم لفو شد.

مراسم شب چله چلچلراغ درحالی لغو شد که تمام اقدامات لازم انجام شده بود و حتی دکور صحنه نصب شده بود. جمعیت زیادی نیز پشت درهای ورودی حاضر شده بودند اما در دقایق باقی مانده به آغاز جشن؛ مدیران برگزارکننده جشن به حاضران اعلام کردند: به ما دستور داده شده تا جشن برگزار نشود لذا این جشن کنسل است.

درنهایت بیش از هزار نفر از جمعیتی که حاضر شده بودند؛ با شنیدن این خبر متفرق شده و به خانه های خود بازگشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز