خبرگزاری کار ایران

همایش علمی یک روزه استاد شهریار و عبدالرحیم کاراکوچ در تهران

کد خبر : ۱۳۲۳۲۲

همایش علمی یک روزه استاد شهریار و عبدالرحیم کاراکوچ در موسسه فرهنگی هنری اکو برگزار می‌شود.

ایلنا: همایش علمی یک روزه استاد شهریار و عبدالرحیم کاراکوچ یکشنبه ۸ دی ماه با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بنیاد بین‌المللی پژوهشی استاد شهریار در موسسه فرهنگی هنری اکو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با مشارکت و حمایت بنیاد یونس امره از کشور ترکیه و موسسه فرهنگی هنری اکو برگزار می‌شود. عبدالرحیم کاراکوچ از نویسندگان، روزنامه نگاران و شعرای برجسته معاصر ترک زبان است که پیش از این به عنوان یکی از ۶ شخصیت برجسته جهان معاصر اسلام در ایران تجلیل شده است.

همچنین در کنار این ویژه برنامه، مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری میزبان بیش از ۱۹۰ برنامه خواهند بود. نشست بررسی نقش واقعه عاشورا در ادبیات ایران، ۸ دی در خانه فرهنگ دکتر عظیمی، نشست تفسیر مثنوی با حضور رافعی، ۱۰ دی در فرهنگسرای ابن سینا، نشست شاهنامه خوانی با عنوان حماسه شعر، ۹ دی در فرهنگسرای فردوس و کارگاه داستان گویی برای کودکان و نوجوانان همراه با نقاشی، ۹ دی در کتابخانه حصارک ازجمله برنامه‌های هفته جاری است.

شب شعر آیینی ویژه شهادت امام رضا(ع) با عنوان هنگام های زمستانی، ۱۱ دی در فرهنگسرای سرو، نشست معرفی و نقد و بررسی کتاب «هسته ی آتش فشانی سینما» نوشته بهروز افخمی، ۹ دی در فرهنگسرای اندیشه و نشست بررسی کتاب «حا، سین، نون» با حضور علی شجاعی مولف کتاب، ۸ دی در فرهنگسرای امید از دیگر برنامه‌های هفته جاری است که از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز