خبرگزاری کار ایران

تخفیف‌ ویژه محصولات نرم‌افرازی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

کد خبر : ۱۹۴۹۳۸

تخفیف‌های چشمگیری از سوی تولیدکنندگان در نظر گرفته شده و بعضا برخی محصولات نرم‌افزاری با تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصد در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

سخنگوی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به جداسازی فضای فروشگاهی از فضای نمایشگاه در این رویداد فرهنگی، گفت: یکی از معضلاتی که همواره در نمایشگاه‌ها وجود داشته، نابسامانی در حوزه فروش محصولات بوده چرا که در گذشته دیده شده که برخی غرفه‌ها تبدیل به فروشگاه سی دی شده و وظیفه نمایشگاهی خود را فراموش کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد خراسانی‌زاده با بیان اینکه پیگیری این ایده، کیفیت برگزاری نمایشگاه را دو چندان کرده است، یادآور شد: تخفیف‌های چشمگیری از سوی تولیدکنندگان در نظر گرفته شده و بعضا برخی محصولات نرم‌افزاری با تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصد در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر این بن‌های هدیه‌ای تهیه شده و در نمایشگاه میان مخاطبان توزیع خواهد شد تا بتوانند محصولات فرهنگی را با قیمت مناسب‌تری دریافت کنند.

خراسانی‌زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه، اپلیکیشن‌های تلفن همراه، محصولات نرم‌افزاری و آخرین انیمیشن‌های تولید شده عرضه می‌شود، یادآور شد: برخی از سازمان‌ها نیز تسهیلاتی را برای کارکنان خود در نظر گرفته‌اند و بعضا میزان تخفیف برای این مخاطبان تا مرز ۸۰ درصد هم خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز