خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی

باند دوم جاده اردستان – اصفهان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۰۱

۶۳۰ میلیارد ریال برای ساخت باند دوم این جاده به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۱۲ متر هزینه شده است.

باند دوم جاده اردستان – اصفهان به طول ۱۸ کیلومتر روز جمعه با حضور ˈعباس آخوندیˈ وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم اردستان، زواره و مهاباد در مجلس در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: طول جاده اصفهان – اردستان ۱۳۰کیلومتر است که ۵۸ کیلومتر آن در حوزه اردستان واقع است.
احمد بخشایش افزود: ۶۳۰ میلیارد ریال برای ساخت باند دوم این جاده به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۱۲ متر هزینه شده است.
وی با اشاره به طول ۳۰ کیلومتری در حال ساخت این جاده و ساخت ۲۸ پل در مسیر آن تاکید کرد: دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این جاده مورد نیاز است.
شهرستان اردستان با مساحت حدود ۱۲ هزار کیلومترمربع و جمعیت افزون بر ۴۵ هزار نفر در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرق مرکز استان اصفهان قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به اصفهان منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های راه سازی، امروز جمعه به شهرستانهای اردستان، نطنز، کاشان و آران و بیدگل در شمال استان اصفهان سفر کرده است.
گفتنی است به دلیل تاخیر در راه اندازی، مردم این شهر طی سالهای گذشته با مشکلات متعددی مواجه بودند و بسیاری از شهروندان اردستانی جان خود را به دلیل عدم ایمنی از دست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز