خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

نگران آینده مسکن مهر شهرستان ساری هستم / هنوز زیرساخت‌های این پروژه مهیا نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۲۷

برای سرنوشت پروژه مسکن مهر شهرستان ساری احساس نگرانی می‌کنم و به آینده آن خوشبین نیستم / هنوز زیر ساخت‌های اولیه این پروژه ۲۸۰۰ واحدی مهیا نشده است و دستگاه‌های مربوطه به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مهیا نبودن زیرساختهای لازم برای پروژه مسکن مهر ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید رمضان شجاعی اظهار داشت: برای سرنوشت پروژه مسکن مهر شهرستان ساری احساس نگرانی می‌کنم و به آینده آن خوشبین نیستم.

سیدرمضان شجاعی خاطر نشان کرد: هنوز زیر ساخت‌های اولیه این پروژه ۲۸۰۰ واحدی مهیا نشده است و دستگاه‌های مربوطه به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: باتوجه به اینکه این پروژه تنها مجتمع مسکن مهر مرکز استان می‌باشد ولی با گذشت ۸ سال هنوز استقبال مناسبی از این پروژه نشده و واحدهای بسیاری هنوز بدون متقاضی مانده است.

وی با بیان اینکه از ابتدا مخالف کلنگ زنی این پروژه بودم، گفت: در صورتی که بسترهای لازم برای حضور جمعیت کثیری که بعد از اتمام این پروژه در واحدهای آن سکونت خواهند یافت، مهیا نشود بلاشک معضلات متعددی برای اهالی روستای می‌ارکلا و ساکنان این پروژه مسکونی بوجود خواهد آمد.

شجاعی در ادامه افزود: پروژه مسکن مهر ساری آبروی مرکز استان می‌باشد و بایستی زیر ساختهای لازم برای حضور همشهریانمان از قبیل آّب، برق، فاضلاب، گاز، راه، فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی مهیا شود تا پس از استقرار برای ساکنان و اهالی منطقه به چالش تبدیل نشود.

نماینده مردم ساری و می‌اندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حل مشکلات و تسریع در خدمات رسانی به این پروژه جلساتی را با مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهیم کرد تا دغدغه‌های موجود برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز