خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد:

دولت مصمم است تا استراتژی باند پهن را پیاده سازی کند

کد خبر : ۱۵۸۱۹۸

در آستانه تحولی بزرگ در کشور هستیم چراکه رویکردهای جدید تعریف شده بر پایه سرویس دهی استوار شده است.

زمینه لازم برای افزایش سهم تولیدکنندگان نرم افزار، محتوا و سرویسها به منظور ایجاد بازاری پویا در این حوزه فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، نصرالله جهانگرد - رییس سازمان فناوری اطلاعات - در دیدار با فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: در آستانه تحولی بزرگ در کشور هستیم چراکه رویکردهای جدید تعریف شده بر پایه سرویس دهی استوار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، بسترها برای ارائه سرویس‌دهی از سوی اپراتورها فراهم شده و امیدوارم به زودی و در کوتاه ترین زمان، با بررسیهای کارشناسی، زمینه افزایش درآمد تولیدکنندگان نرم‌افزار، محتوا و سرویسها به منظور ایجاد بازاری پویا و جذاب فراهم شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: دولت مصمم است تا استراتژی باند پهن را پیاده سازی کند تا ازطریق شبکه ملی اطلاعات در اختیار جامعه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه پروژه‌های تعریف شده و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز در این حوزه، ظرفیت ایجاد بازار پر تحرک را دارد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: انتظار داریم که بخش خصوصی آماده حرکت های بزرگ باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز