خبرگزاری کار ایران

۸۰ درصد ناوگان مینی‌بوسی کشور فرسوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۸۲

دارندگان مینی‌بوس‌های فرسوده با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی، نمی‌توانند مینی‌بوس‌هایی با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان را خریداری کنند.

رئیس اتحادیه کشوری شرکت‌های تعاونی‌های مینی‌بوسرانی اعلام کرد: باید برابر با ۷۰ درصد قیمت مینی‌بوس به رانندگان تسهیلات نوسازی داده شود.

غلامرضا غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ اظهار داشت: دارندگان مینی‌بوس‌های فرسوده با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی، نمی‌توانند مینی‌بوس‌هایی با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان را خریداری کنند.

وی افزود: البته در مذاکر‌اتی که با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته، مشکلات دارندگان مینی‌بوس های فرسوده در خصوص تسهیلات نوسازی به آنها منعکس شد و آنها نیز قول مساعد دادند که این رقم را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه درآمد محدود رانندگان مینی بوس گفت: قطعا یک راننده مینی بوس با توجه به درآمد کمی که دارد قادر نخواهد بود که ۹۰ میلیون تومان برای نوسازی پرداخت کند.

وی همچنین به عدم استقبال از طرح نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی که ۸۰ درصد ناوگان مینی‌بوسی کشور فرسوده است باید حمایت بیشتری برای نوسازی و خروج این خودروها از چرخه حرکت صورت گیرد.

رئیس اتحادیه کشوری شرکتهای تعاونی‌های مینی بوسرانی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا با این رقم تسهیلات هیچ اتفاقی در حوزه نوسازی مینی بوس‌های فرسوده صورت نخواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز