خبرگزاری کار ایران

آغاز مجدد ترانزیت بنزین از بندر امیرآباد پس از ۴ سال

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۹۸

با ورود دو کشتی به تناژهای ۲۱۲۶ و ۴۶۷۹میلیون لیتر بنزین از مبدا کشور ترکمنستان در این بندر ترانزیت این نوع کالا در این بندر مجددا آغاز شد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از آغاز مجدد ترانزیت بنزین پس از چهار با ورود نخستین محموله‎های ترانزیتی بنزین به این بندر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از بندر امیرآباد، علی خدمتگزار اظهار کرد: با ورود دو کشتی به تناژهای ۲۱۲۶ و ۴۶۷۹میلیون لیتر بنزین از مبدا کشور ترکمنستان در این بندر ترانزیت این نوع کالا در این بندر مجددا آغاز شد.

وی با تأکید بر مشارکت بخش خصوصی در ترانزیت این محموله‏‎ها بر ضریب ایمنی بالای بندر امیرآباد با توجه به اراضی وسیع و دور از شهر تأکید کرد و گفت: این محموله‎ها پس از بارگیری در خودروهای ویژه حمل مشتقات نفتی به سمت کشور افغانستان ترانزیت شدند.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با تأکید بر امکانات و تجهیزات لازم و به روز تخلیه و بارگیری انواع مشتقات نفتی در بندر امیرآباد به تجهیز اسکله ۷ و ۹ به دوش تخلیه و بارگیری مواد نفتی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‎های منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد سرمایه‎گذاری در زمینه ترانزیت محصولات نفتی است، از احداثمخازن نگهداری فرآورده‎های نفتی با ظرفیت ۲۰۰/۱۶ تن در فاز اول توسط بخش خصوصی در این بندر خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز