خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سامسونگ در ایران مطرح کرد:

بهره‌گیری از توانایی‌ها و استعدادهای جوانان حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۳۳

آموزش به تنهایی پاسخگوی ورود افراد به بازار کار و بهره‌گیری از توانایی‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان نیست.

دوک پارک گفت: آموزش به تنهایی پاسخگوی ورود افراد به بازار کار و بهره‌گیری از توانایی‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل سامسونگ در ایران در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز آموزشی فنی و مهندسی سامسونگ که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران راه‌اندازی شده است اظهار کرد: در این مدت که تجربه زندگی و کار در ایران را داشتم نوجوانان و جوانان ایران را بسیار با استعداد وخلاق یافتم.

وی افزود: سامسونگ این مساله رامورد توجه قرار داده است و آکادمی مهندسی سامسونگ که امروز در تهران افتتاح می‌شود نیز پیرو همین تفکر شکل گرفته است این مرکز بخشی از برنامه جهانی مهندسان آینده سامسونگ و از جمله مهم‌ترین بخش‌های مسئولیت‌های اجتماعی ما را در کشورپنهاور ایران است.

مدیرعامل سامسونگ تصریح کرد: در مرکز آموزش تخصصی سامسونگ دانش آموزان می‌آموزند که چگونه تکنولوژی را به خدمت گرفته تا پس از اتمام دوره بتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و یا حتی بتوانند به عنوان یک کارآفرین ایده‌های ناب تجاری خود را تحقق بخشند.

دوک پارک گفت: مرکز آموزشی تخصصی سامسونگ همگام با کمپین امید برای جوانان و همسو با دیگر فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ یعنی پروژه کتابخانه‌های گویا و مدارس هوشمند افتتاح می‌شود سامسونگ تاکنون موفق شده است۱۲ کتابخانه گویا را برای استفاده نابینایان در ۱۲ شهر مختلف ایران و ۱۰ مدرسه در مناطق محروم شهر تهران تجهیز کند.

مدیرعامل سامسونگ اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن به وظیفه و مسئولیتی که در قبال جوامعی که در آن‌ها فعالیت می‌کنیم بپردازیم. ازاین فرصت استفاده می‌کنیم و از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تشکر و قدردانی خودرا اعلام می‌کنم.

لازم به ذکر است کمپین کودکان امید یکی از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ است که در سه فعالیت جداگانه موفق به تجهیز مدارس مناطق محروم به کلاس‌های هوشمند راه اندازی کتابخانه‌های گویا برای نابینایان و کم‌بینایان و یک مرکز مهندسی با عنوان مرکز آموزش تخصصی برای اشتغال جوانان شده است.

این کمپین با همکاری اداره آموزش و پروش استان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران، سازمان بهزیستی کل کشور، و نهادهای دولتی مرتبط، سازمان‌های غیردولتی از جمله انجمن نابینایان، موسسه عصای سفید و انجمن تعالی صورت پذیرفته است.

همچنین طبق تفاهم‌نامه‌های امضا شده با این دستگاه‌ها شرکت سامسونگ صرفا برای تجهیز این مراکز به تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز اقدام می‌کند تا دسترسی افراد در مناطق محروم به امکانات آموزشی روز دنیا را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز