خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:

ساده سازی و تسهیل در برقراری ارتباطات اولویت اصلی طرح هم کد سازی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۸۶

در دولت تدبیر و امید و تنها در یک سال، ۲۷ استان باقیمانده با موفقیت و کمترین تغییرات در نامبرینگ مشترکین هم کد شدند که یک نمایش عظیم از همکاری، همدلی و همراهی همه دست اندرکاران طرح بود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با بیان اینکه طرح هم کدسازی تلفن ثابت یکی از مطالبات مردم بود، گفت: با اجرای این طرح توسعه کشور معطل نامبرینگ نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود خسروی در مراسم پایان هم کدسازی تلفن ثابت در سراسر کشور، افزود: در دولت تدبیر و امید و تنها در یک سال، ۲۷ استان باقیمانده با موفقیت و کمترین تغییرات در نامبرینگ مشترکین هم کد شدند که یک نمایش عظیم از همکاری، همدلی و همراهی همه دست اندرکاران طرح بود.

وی ادامه داد: یکی شدن کدها در استانها و دیگری تاثیر مستقیم در هزینه مردم که در نهایت منجر به پیاده سازی مفهوم عدالت در شبکه می شود از مهمترین دستاوردهای این طرح است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: ارتقا کیفیت سرویس های ارایه شده به مشتریان، همخوانی و هماهنگی با ویژگی ها و ساختار شبکه مخابراتی، ارایه الگوی مناسب موجود آدرس دهی و شناسایی مبدا و مقصد یک ارتباط از مسایل مهم در این طرح است.

خسروی استفاده بهینه از منابع ملی نامبرینگ، برقراری عدالت ارتباطی، استفاده بهینه از تجهیزات سوئیچینگ و کنترل و عدم تغییر در شماره های واگذار شده به کاربران در یک دوره زمانی نسبتاً طولانی را از مزایای این طرح عنوان کرد.

کاظم ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز گفت: تغییر در حداقل زمان ممکن و سهولت در امر شماره گیری از ویژگی های انجام این طرح است.

وی توسعه عدالت اجتماعی، ساده سازی و تسهیل در برقراری ارتباطات تلفن و تعدیل هزینه های مشترکین در برقراری ارتباطات شهری و بین شهری را به عنوان اولویت های این طرح برشمرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران حذف کد در ارتباطات درون شهری و روستاها، هشت رقمی شدن شماره تلفن ثابت، اختصاص یک شماره منحصر به فرد برای یک مشترک، جلوگیری از تداخل در فایل های صورت حساب و نمایشگر شماره ها و پیش بینی سرویس های آینده را از ویژگی های اجرای این طرح عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز