خبرگزاری کار ایران

از دهم دی ماه؛

پروازهای نفت به ترمینال شماره دو مهرآباد منتقل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۲۸

پروازهای شرکت هواپیمایی نفت به عنوان ششمین ایرلاین به ترمینال شماره دو فرودگاه مهرآباد منتقل می شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی نفت به عنوان ششمین ایرلاین به ترمینال دو فرودگاه مهرآباد منتقل می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، علی رستمی افزود: پیش از این ارائه خدمات فرودگاهی پروازهای ایران ایر٬ ایرتور٬ آتا٬ معراج و قشم ایر از طریق ترمینال شماره دو مهرآباد انجام می شد و از دهم دی ماه سال جاری ارائه خدمات فرودگاهی تمام پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی نفت نیز از طریق این ترمینال انجام می شود.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی نفت تاکنون پروازهای خود را از ترمینال چهار این فرودگاه انجام می داد، اظهار داشت: استفاده بهتر از فضای پارکینگ، کاهش ترافیک و فراهم سازی آسایش مسافران و حفظ تعادل تعداد پروازهای ترمینال دو و چهار از علل این جابه جایی است.

رستمی گفت: افزایش حجم پارکینگ های ترمینال های چهار و شش، توزیع مسافران بین ترمینال های موجود به صورت متعادل و کاهش بار ترافیکی مسیرها و خیابان های منتهی به ترمینال ها از مزیت های این اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط روزانه بیش از ۳۰۰ پرواز مسافری و بیش از ۳۵ هزار مسافر در فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران انجام می شود که سهم هواپیمایی نفت از این جابجایی در روز ۱۴ پرواز است.

یادآور می شود، در حال حاضر ۵۷ درصد پروازها از ترمینال چهار فرودگاه مهرآباد و ۴۳ درصد نیز از طریق ترمینال شماره دو این فرودگاه انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز