خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه املاک تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

۶۰ درصد از واحدهای صنفی فاقد پروانه پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۱۹

معتقدم مشاور املاک شغل بسیار حساسی است چراکه با تمام دارایی مردم سر و کار دارد و می دانیم که خرید خانه نتیجه چندین سال پس انداز خانواده ها است بنابراین نباید چنین ریسکی را بپذیریم.

رییس اتحادیه املاک تهران از پلمپ ۶۰ درصد از واحدهای صنفی مشاوران املاک فاقد پروانه کسب در تهران خبر داد و گو گفت: در حوزه‌ای که با تمام دارایی مردم ارتباط دارد نباید ریسک پذیر باشیم.

حسام عقبایی در گفت‌و‌گو با ایلنا ادامه داد: خوشبختانه با همکاری اداره اماکن عمومی و پلیس امنیت شهر تهران توانسته‌ایم تا به امروز حدود ۶۰ درصد از واحدهای صنفی غیر مجاز را پلمپ کنیم و یا اقدامات قانونی در جهت تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلفاتشان انجام دهیم.

وی افزود: تعداد کمی از این متخلفان که نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام نکرده‌اند، باقی مانده‌اند که تا پایان سال جاری با این مشاوران املاک برخورد قانونی خواهد شد.

عقبایی با بیان اینکه نباید به متقاضیان ورود به این حرفه بعد از شروع فعالیتشان پروانه کسب داده شود، تاکید کرد: معتقدم مشاور املاک شغل بسیار حساسی است چراکه با تمام دارایی مردم سر و کار دارد و می‌دانیم که خرید خانه نتیجه چندین سال پس انداز خانواده‌ها است بنابراین نباید چنین ریسکی را بپذیریم.

رییس اتحادیه املاک تهران با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن واحدهای صنفی غیر مجاز و متخلف شناسایی می‌شوند، گقت: بعد از شناسایی این واحدهای صنفی در کمتر از ۴۸ ساعت نسبت به برخورد قانونی با آن واحد اقدام قانونی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز