خبرگزاری کار ایران

عامری در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل:

قیمت اتوبوس در سه سال ۶ برابر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۳۸

در حالی که حمل و نقل جاده‌ای به تنهایی ۸.۵ درصد از اقتصاد کشور را دارند سهم حمل و نقل ریلی، دریایی و هوایی چیزی حدود ۱۳ درصد است.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری و نماینده شرکت‌های مسافری در خانه حمل و نقل با اشاره به سهم حمل و نقل زمینی در اقتصاد کشور گفت: حمل و نقل جاده‌ای در اقتصاد کشور ۸.۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ احمدرضا عامری در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل با بیان اینکه سهم حمل و نقل جاده‌ای در جابجایی کالا و مسافر ۹۵ درصد از میزان تمام جابجایی‌هاست گفت: در حالی که حمل و نقل جاده‌ای به تنهایی ۸.۵ درصد از اقتصاد کشور را دارند سهم حمل و نقل ریلی، دریایی و هوایی چیزی حدود ۱۳ درصد است.

وی با اشاره به عملکرد رانندگان اتوبوسی و جابجایی زائران اربعین حسینی گفت: با تلاش بی‌وقفه رانندگان اتوبوس و بسیج این بخش از ناوگان جاده‌ای مراسم اربعین حسینی بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی تاکید کرد: امکان نوسازی ناوگان اتوبوسی با این حجم از افزایش قیمت‌ها ممکن نیست.

عامری ادامه داد: سه سال پیش قیمت یک اتوبوس ۱۷۵ میلیون تومان بود؛ امروز قیمت‌‌ همان اتوبوس به بیش از یک میلیارد تومان رسیده است. این درحالی است که ما هیچ افزایش نرخی دربلیت اعمال نکردیم چرا که می‌دانیم با افزایش نرخ مشتری خود را از دست می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز