خبرگزاری کار ایران

رونمایی ازسرویس «همراه مهربانو»

کد خبر : ۲۳۲۵۱۷

طی مراسمی در نمایشگاه الکامپ۲۰۱۴، از طرح ملی کیف پول «همراه مهربانو» جیرینگ رونمایی شد.

طی مراسمی در نمایشگاه الکامپ۲۰۱۴، از طرح ملی کیف پول «همراه مهربانو» جیرینگ رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه، طی مراسمی درغرفه مهربانو در نمایشگاه الکامپ۲۰۱۴ و با حضور مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، مهندس علیرضا طلوع مدیرعامل شرکت جیرینگ، منیر آمدی مدیرموسسه مطالعات و تحقیقات زنان و جمعی از اصحاب رسانه، از طرح ملی کیف پول «همراه مهربانو» جیرینگ رونمایی شد.
در این مراسم مدیرعامل همراه اول با ابراز خرسندی از مشارکت شرکت جیرینگ در طرح مهربانو گفت: همراه اول با توجه به مسوولیت های اجتماعی خود، از طرح هایی که موجب اعتلای فرهنگ ایرانی - اسلامی در بین بانوان ایرانی شود حمایت می‌کند.
وی افزود: امروز با همکاری جیرینگ، سرویس کیف پول «همراه مهربانو» برای تمامی بانوان عضو طرح راه اندازی می شود و امید است بتوانیم در این مسیر به افزایش مهارت‌های بانوان ایرانی در تمامی عرصه ها کمک کنیم.
صدوقی در ادامه گفت: براساس مذاکرات انجام شده قرار است تعدادی سیم کارت همراه اول با امتیازات ویژه در اختیار اعضای طرح مهربانو قرار گیرد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت جیرینگ نیز، گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، سرویس کیف پول «همراه مهر بانو» برای تمامی زنان عضو این طرح ملی به صورت رایگان ارایه می شود.
وی افزود: تمامی افرادی که خواهان فعال کردن کیف پول همراه مهربانو خود باشند، می توانند با شماره گیری کد #۱۲۳* کیف پول خود را در گام اول فعال کنند و پس از آن، تنها با شماره گیری کد #۷۵۷*۷۰۰* اقدام به استفاده از اعتبار اختصاص یافته در طرح ملی مهربانو کنند.
در ادامه مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات زنان نیز اظهار داشت: نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند و بخش خصوصی ما باید از آنها در راستای توسعه کشور حمایت کند.
وی افزود: در طرح مهربانو در گامهای اولیه هستیم. تلاش می کنیم در این مسیر با پشتیبانی بخش خصوصی توانمند و قوی، بهترین خدمات را در اختیار مهر بانوهای ایرانی قرار دهیم؛ چرا که ما معتقدیم در عصر حاضر این موضوع از شاخص های توسعه یافتگی است.
در این مراسم همچنین تفاهم نامه همکاری بین مدیرعامل شرکت جیرینگ و مدیرموسسه مطالعات و تحقیقات زنان به امضا رسید.
«همراه مهربانو» طرحی است که برای ارایه سرویس‌های ویژه‌ به اعضای مهربانو که شامل زنان و دختران جوان ایرانی است، پیاده سازی شده است. در این طرح ملی ابتدا کیف پول تلفن همراه اعضای این موسسه فعال خواهد شد که قابلیت ارایه سرویسهای بانکی و استفاده از اعتبارهای آموزشی طرح مهر بانو را دارد. این اعتبارات در قالب اعتبارهای آموزشی، گردشگری و… هستند که به بانوان موسسه اختصاص می‌یابد. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، جامعه هدف طرح مهربانو، ۵ میلیون نفر از زنان و دختران ایرانی را در بر می گیرد و از آنجا که سرویس جیرینگ به صورت آنلاین بر روی تمامی سیم کارت‌های همراه اول عمل می‌کند، در کمتر از یک روز تمامی این افراد می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح ملی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز