خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

بسیج با تولید محتوا با فرهنگ عاشورایی، فضای مجازی دنیا را تغییر دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۰۱

امروز که به دنبال تولید محتوا برای فضای مجازی هستیم، بسیج می تواند این موضوع را هدف گذاری کند و با تولید محتوا با فرهنگ عاشورایی، فضای مجازی دنیا را تغییر دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توفیقاتی که تیم مذاکره کننده هسته ای در وین به دست آورد، بسیار بالاست و انشاءالله دو طرف توافقنامه جامعی را به امضا خواهند رساند.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی روز سه شنبه به مناسبت هفته بسیج در حاشیه تجمع ۲ هزار نفری بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران، افزود: باتوجه به اینکه این مذاکرات دشمنان فراوانی در دنیا دارد، قرار نیست جزییات آن را فاش کنیم تا به نتایج نهایی برسیم.

وی ادامه داد: اینجانب به تیم مذاکره کننده خسته نباشید می گویم و معتقدم این مذاکرات براساس منویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی ریاست جمهوری و حمایت های مردم بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: وقتی تیم مذاکره کننده روی اصول بایستد، مردم نیز حمایت خواهند کرد و مذاکرات باعثسربلندی مردم و نظام خواهد شد و جایگاه کشور را در دنیا و منطقه افزایش خواهد داد.

واعظی درخصوص تاثیر مذاکرات بر بازار نیز گفت: فکر کنیم فضایی که طی دو، سه روز گذشته بوجود آمد، هم روی بازار ایران اثرگذار بود و هم باعثشد کشورهای غربی و شرکت های بزرگ با ایران همکاری کنند.

وی درخصوص هفته بسیج نیز گفت: پیامی که امروز می توان به این نهاد داد، این است که انقلاب ما یکی از نشانه ها و افتخاراتی است که می تواند به دنیا داشته باشد؛ اندیشه و فرهنگ بسیجی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: امیدواریم با تفکر و فرهنگ بسیجی کشور صیانت شود و آنچه را که نمی توانیم در شرایطی آتی انجام دهیم با روحیه بسیجی و جهادی به مقصد برسانیم.

واعظی افزود: فرهنگ بسیجی با فرهنگ عاشورا عجین شده و بسیج نه تنها بعنوان موتور حرکت نظام در بخش امنیت و نظام بلکه در بخش اقتصادی و زیرساخت های ارتباطی است که می تواند فضای مجازی کشور را تغییر دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: امروز که به دنبال تولید محتوا برای فضای مجازی هستیم، بسیج می تواند این موضوع را هدف گذاری کند و با تولید محتوا با فرهنگ عاشورایی، فضای مجازی دنیا را تغییر دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز